FvD


 
Dat vraag ik me ook af, kan het nergens vinden. Valt het niet op dat uitsluitend VROUWELIJKE kamerleden en de VROUWELIJKE voorzitter hier over vallen? Meer vrouwen in de politiek!

Mike
 
Laatst bewerkt:







Dus het eerste filmpje zou een persoonlijke belediging zijn beschreven in artikel 266 SR en aanzetten tot haat?De persoonlijke belediging aan het adres van Bram neem ik aan? dus Bram heeft aangifte gedaan omdat iemand hem op nationale TV vroeg of hij man of vrouw was? dat is natuurlijk kolder. Zorgelijk is echter dat het OM zich als dolle hond en menings/zeden politie inzet voor een evident valse aangifte. Een aangifte is vals als de aangever weet dat dit geen strafbaar feit betreft maar er toch aangifte van doet.Het andere feit is aanzetten tot haat volgens artikel 137d SR. Dat is toch wel een hele lastige. Er wordt opgeroepen om de kinderen te beschermen en op FVD te stemmen. Ik snap niet op welke manier dit aanzet tot haat? De 2 vragen wat is non-binair? en ben je een man of een vrouw? kunnen geen aanzet tot haat zijn. Hier wordt elk criterium uit het raam gegooid. Er is hier geen aanzet in te lezen, zelfs niet met de slechtste bedoelingen. Wederom een valse aantijging.
Komen we bij het tweede filmpje dat zich tegen migratie richt en in het bijzonder tegen asielzoekers. De artikelen zijn 137c SR, groepsbelediging en wederom aanzetten tot haat artikel 137d SR.Eerst het concept groep. Asielzoekers zijn geen groep anders dan een administratieve groep die door beleid tot stand komt. Daarnaast wordt waarschijnlijk bedoelt dat er mediaberichten worden gebruikt waar asielzoekers negatief in beeld komen, maar als dat al door nieuwsplatforms is gedaan snap ik niet waarom een collage hiervan dan strafbaar zou kunnen zijn.Met veel fantasie zou je nog kunnen denken dat FVD met dit flmpje wil zeggen dat niet westerse migranten niet welkom zijn, maar dan moet je er veel meer bijhalen dan alleen dit filmpje. De nieuwsberichten gaan over geweldsdelicten begaan door asielzoekers.Dan aanzetten tot haat, ook hier is er net als bij het eerste filmpje geen 'aanzet tot' het ontbreekt, je moet het er dus in willen zien.Kortom hier is de intentiepolitie weer aan het werk. Het gaat niet om feitelijkheden maar om wat het regime vindt dat de zender er mee bedoelt.
In werkelijkheid is dit natuurlijk een goedkoop excuus om via een veroordeling te komen tot een verbod van de politieke partij.Dat het fascisme aan de macht is is evident. Migratie en woke en LHBTI zijn de onderwerpen waarmee het inhoudelijke debat wordt gesaboteerd
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.529
Berichten
537.602
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan