FvD

PVV heeft nog net genoeg overwicht bij ON! (?)
Het gewone klootjesvolk op de redactie zit denk ik wel grotendeels op de FVD trein.
 
PVV heeft nog net genoeg overwicht bij ON! (?)
Het gewone klootjesvolk op de redactie zit denk ik wel grotendeels op de FVD trein.
Beertema voelde zich ondergewaardeerd omdat hij laag op de lijst werd geplaatst bij de PVV voor de laatste Tweede Kamer verkiezingen. Toen is hij lid geworden van de BBB.
 
Beertema voelde zich ondergewaardeerd omdat hij laag op de lijst werd geplaatst bij de PVV voor de laatste Tweede Kamer verkiezingen. Toen is hij lid geworden van de BBB.

Ja dat klopt maar de onenigheid bij ON! gaat nou juist over zionisme.


De terreur tegen de Israëlische bevolking, het antisemitisme in het Midden-Oosten, de oorlogsmisdaden, de moordpartijen,... het wordt allemaal gewoon doodgezwegen", stelt onderwijswoordvoerder Harm Beertema. "Hierdoor krijgen jonge, onbevangen kinderen een schaamteloze leugen voorgeschoteld door zogezegd politiek-correcten, die vanuit hun linkse oriëntatie, gevoed door antisemitisme, bewust een loopje nemen met de waarheid. Onze schooljeugd moet juist leren dat Israël onze vriend is, onze bondgenoot tegen de oprukkende haat van de islam en van IS, en bovendien de enige rechtsstaat en democratie in het Midden Oosten; een baken van licht in een zee van middeleeuwse duisternis.
 
Ja dat klopt maar de onenigheid bij ON! gaat nou juist over zionisme.

Ja, alleen is het de vraag of de PVV aan het langste eind trekt wat betreft dit onderwerp. Afgelopen week en deze week waren er twee mensen uitgenodigd die uitgesproken tegen het zionisme zijn. In de uitzending van gisteren werd het ook kort als voorbeeld aangehaald. Ik denk dat de grootste zionisten laatst zijn vertrokken bij de omroep.
 
In deze aflevering trappen we het seizoen af en bespreken we met Joost Niemöller, Lidewij de Vos en Johan Dessing o.a. de multipolaire wereldorde, Wilders' standpunt over Oekraïne, de nieuwste vaccinatiecijfers en de impact van de derogatiecrisis. Wil je zelf een keer aanschuiven of heb je een leuk idee? Mail even naar vragen@foruminside.nl


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.551
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan