FvD

Dit is echt geweldig en mij lijkt het inderdaad een bewijs te zijn dat Thierry onderdeel uitmaakt van de Q-operatie.

Ik voel dat ik echt euforisch hierover word.

Van de ene kant is er een woede op de mensen die alles zomaar aannemen zonder zelf zaken te gaan uitzoeken. Ik denk dat de meeste mensen of moedeloos zijn, of te wel zich machteloos voelen of denken dat het zo'n vaart niet loopt en alles wel weer goed zal komen. Dit is waarom de meeste mensen passief zijn.

Van de andere kant voel ik me geweldig omdat ik zie wat er gaande is en ik verheug me op 6 januari. Eindelijk eens iets in ons voordeel. Ik bedoel hiermee te zeggen dat iedereen het zal moeten gaan zien. We worden niet meer als wappie neergezet. Hier speelt dus inderdaad mijn trots een rol. Ik wil dat ze zien dat wij niet de dommen zijn.

Dan toch ook wel een gevoel van onzekerheid. Zal het werkelijk allemaal gaan lukken. Trump is goed, heel goed. Maar de Deep State is overweldigend. Heel de wereld als het ware zit in deze hypnose en China is de aandrijver.

Laten er geen rare zaken gaan gebeuren want ik denk dat ze in hun paniek tot alles in staat zijn. Trump is echter een grote schaker en ik vertrouw erop dat de waarheid en de liefde zal overwinnen.

Eindelijk zijn we aan zet en zullen schaakmat zetten.

Wat verheug ik me hierop. Ik kan het bijna niet meer voor me houden en zou het wel in de gehele wereld willen schreeuwen.

Maar laat ik eerst nog geduld opbrengen.

De laatste loodjes... jullie kennen die wel!

Dorothé

Weet je vele jaren terug, meer dan 10 zeker, had ik eens een gesprek met mijn moeder over de bijbel.

Mijn moeder zei dat in de bijbel stond dat het grote gevaar voor een 3e wereldoorlog zat in het gele gevaar. We hebben toen nog erover gesproken dat geel gevaar China zou moeten zijn.

Tja, zaken gaan uiteindelijk toch uitkomen.

Dorothé

@Dorothe, bijzonder zeg van je moeder!
Waar ik mij nu best wel aan stoor op de socials is dat mensen gewoon helemaal niet meer gaan stemmen in Maart. De reden: alles wat nu in de 2e kamer zit moet weggeveegd worden en opgeruimd. Iedereen die daar zit zou onbetrouwbaar zijn.
Zelfs mijn man zegt niet te gaan stemmen deze keer, allemaal bullshit en poppenkast daar is dan zijn antwoord. FvD vindt hij een goede partij maar die gaan toch niks bereiken, niemand gaat met hun regeren en hun worden nooit de grootste.

Dus ik hoop dat er de komende weken eindelijk een hoop naar buiten gaat komen zodat deze mensen het alsnog gaan zien en op FvD gaan stemmen! Ik denk dat mijn man nog wel overstag zal gaan want hij is wel fan van Wybren.

Aan cynisme en nihilisme heb je niets, dat is precies wat ze willen. Elections have consequences, let maar op wat er in Amerika gaat gebeuren in januari!

Mike

Daarom Mike, ik heb geduld en vertrouwen. Ik zit nu echt in zo een flow van: even rustig achterover leunen en van een afstandje bekijken wat er zich allemaal gaat afspelen. Ik voel veel rust momenteel in tegenstelling tot een aantal weken geleden.

Goed om te horen. Je laatste post in de Ego-topic spreekt ook van grootse en diepe inzichten, mooi om te zien!

Mike

Ik heb mezelf gisteren ook aangemeld als lid van FvD! Ik heb gegevens ingevoerd en betaald, maar nog geen mail ontvangen. Zit ook niks in de spam. Wss duurt dat even?

Kevin

Mijn ervaring is dat (regio)FVD snel reageert via mail contact. Je zou zo kunnen kijken of je lid bent door te mailen.

Stalin zou ooit het volgende hebben gezegd: 'It is enough that the people know there was an election. The people who cast the votes decide nothing. The people who count the votes decide everything.'

Telegraaf meldt dat Hiddema geen lid meer is van FvD en van de lijst af wil.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1723443782/hiddema-verlaat-fv-d-om-coronakoers-baudet?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=seeding-telegraaf

Ik zie hiervan geen bevestiging op Twitter van Hiddema of FvD.
Ook niet in de mail. Zou de Telegraaf verwatrring proberen te zaaien?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan