FvD

In zekere zin is het goed dat Thierry zo ver gebracht is door de leugenachtige berichten over het FvD, hij weet nu nog beter welke vuile spelletjes er gespeeld worden. Hij heeft het idee dat er nog verstandig te praten was verlaten en is nu strijdlustig, precies wat er nodig is als de waarheid er blijkbaar niet meer toe doet. Je bent goed bezig Thierry!
Voor wie het document nog niet gelezen had hoe de PVV door collega-politici weggezet werd en wellicht nog wordt, is het goed dat nu eens te doen. Waarschuwing: het is schokkend:
https://legacy.gscdn.nl/archives/images/deschijnelitevandevalsemunters.pdf

Waarom stemt FvD ook voor het sneltesten op scholen?? Ik kas dat alle partijen voor hebben gestemd, dat valt mij erg tegen zeg!

O.a hier maar het stond ook op het AD.

https://www.nd.nl/nieuws/varia/1008939/voltallige-kamer-wil-sneltesten-op-mbo-hbo-en-universiteit

Thierry volgt de juiste weg: heb de kalmte om te accepteren wat je niet kunt veranderen, de moed om te veranderen wat je kan en de wijsheid om tussen deze twee het onderscheid te maken. Fysiek lesgeven, wegbreken uit het sociale isolement, dat is nu het allerbelangrijkst. Als je nu alleen maar tegen alles bent zul je ook nooit iets bereiken, je kunt je veel beter binnen de huidige parameters bewegen en van binnenuit op creatieve en constructieve wijze veranderingen teweegbrengen.

Mike

Bizar bij de snelteststraat in een grote stad in Nederland, waar iemand van mijn familie werkt, wordt het personeel al dagen achter elkaar naar huis gestuurd of afgebeld, omdat er niets te doen is. Soms bij een loketje niet meer dan vijf mensen in drie uur tijd. Waarom meer testlocaties openen dan?

Krijg dit niet gefixt. Dan maar zo:
Thierry volgt de juiste weg: heb de kalmte om te accepteren wat je niet kunt veranderen, de moed om te veranderen wat je kan en de wijsheid om tussen deze twee het onderscheid te maken. Fysiek lesgeven, wegbreken uit het sociale isolement, dat is nu het allerbelangrijkst. Als je nu alleen maar tegen alles bent zul je ook nooit iets bereiken, je kunt je veel beter binnen de huidige parameters bewegen en van binnenuit op creatieve en constructieve wijze veranderingen teweegbrengen.
Mike

Bedoelde je die. Had ik al gelezen. Maar de weg die jij bedoelt is wel een erg lastige, de kans is grot dat iemand toch ingeweekt wordt om tenslotte maar toe te geven. Echte principes zijn daar echter tegen bestand.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan