FvD

FvD zet de deur naar kernenergie nog verder open in Brabant:

https://www.bd.nl/brabant/brabant-zet-deur-nog-verder-open-voor-kernenergie~abcf9f22/

Mike

Blijkbaar zijn ze wel erg bang voor Thierry. Nu dit weer:
https://www.nu.nl/politiek/6116137/fvd-leider-baudet-gaf-neveninkomsten-van-75000-euro-niet-op-bij-kamer.html

Ik was al van plan om FvD te stemmen.
Toch even proef op de som genomen:

Resultaat met weging van antwoorden:
1. FvD: 71%
2. JA21: 67%
3. PVV: 67%
4. Piratenpartij: 46%
5. VVD: 42%

Bij gelijke weging van de antwoorden:
1. FvD: 61%
2. JA21: 61%
3. PVV: 52%
4. Piratenpartij: 52%
5. SP: 52%

Ik vind plaats 5 verrassend.
https://welkepartijpastbijmij.nl/

Van Haga:

De enige basis voor de avondklok is bangmakerij!
..en als ik dit betoog hoor denk ik je kan wel weer Rutte etc. aanspreken op alle blunders maar mag van Haga niet het volk ook aanspreken op hun afwachtende houding?

Ik denk dat ze daar nu heel erg mee uit moeten kijken op dit moment. De media zitten als hyena’s erbovenop em kunnen het heel goed weer weg zetten Als dat FVD op roept tot geweld. Heb een deja vu van het capitool. Timing is nu alles.

Dit heeft niks met terughoudendheid te maken maar alles met tactiek. Wat denk je dat er gebeurd als er rellen komen door uitspraken die de media uit verband gaat trekken? Ook nog eens vlak voor de verkiezingen terwijl FVD een grote kans maakt op overwinning. Er hoeft nu maar iets te gebeuren wat rechtvaardige dat FVD op roept tot rellen en we zitten straks zeker weten weer met een flut kabinet. Soms is het verstandiger om je terughoudend op te stellen en je niet het achterste van de tong te laten zien.

Ja mee eens. Ze doen er nu namelijk alles al aan om stemmen weg te halen bij FVD.

Ze zijn echt op meerdere punten gewoon in paniek. Ook over Viruswaarheid ivm dat zij nu ook in de politiek zitten. Die hele rechtszaak van deze week, mij laat het niet los. Omdat ik denk dat er andere dingen achter de overwinning zitten.

Waarom denken we trouwens dat FvD gaat winnen? Dat dachten we van Trump toch ook en we weten wat er toen gebeurde. Als Dominion Software ook in NL wordt gebruikt dan wordt er tijdens onze verkiezingen ook gefraudeerd en zal het een volgende termijn worden voor Rutte of Kaag. Natuurlijk wil het volk dat niet, maar daar heeft de overheid niets mee te maken want de agenda moet erdoor. Op het moment dat het volk doorheeft dat ze voor de zoveelste keer worden bedonderd ben ik benieuwd wat de Horeca en Mkb gaan doen. Overigens ben ik ook positief want ik zie mooie filmpjes van blije mensen op de boulevard. Maar het is in mijn ogen te kort door de bocht om te zeggen: 17 maart is Thierry president en wordt alles weer als normaal. Ik ben trouwens nieuwsgierig of Dave van X22 nog over ónze verkiezingen gaat vertellen als er idd fraude wordt gepleegd. Ik zie raakvlakken met wat er aan de andere kant van de oceaan gebeurt. Demoniseren van een partij die populair is bij het volk etc. We gaan het zien en Trust the Plan.

Gaan die machines hier ook gebruikt worden dan? Voorzover mijn info reikt stemmen we met het rode potlood. Of heb ik iets gemist?
Dat Thierry Baudet premier word, gisteren over geschreven na aanleiding van de rol van Maurice de Hond in het politieke topic. Wie weet zit ik ernaast. Dat kan. Alleen gezien de omstandigheden en hoeveel mensen het zat zijn denk ik dat hij een zeer goede kandidaat is. Het verschil met Trump is dat Trump al president was. En dat zijn vertrek in werkelijkheid een heel ander doel dient. Hier in Nederland hebben wij dit alternatief niet. Maar goed, het is mijn gedachte dat het zo gaat lopen. De signalen zijn er in elk geval wel naar.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik gisteren niets heb gelezen dus jouw posts ook niet. We stemmen idd met het rode potlood, maar worden die met de hand geteld dan? Ik weet het niet hoor. En dat het vertrek van  Trump een ander doel dient heb je helemaal gelijk in. Ik bedoelde eigenlijk dat als alles eerlijk verloopt dan wint FvD maar als ze kunnen frauderen dan doen ze dat wel. We gaan het zien. Wel apart dat de 17e gelijk staat aan Q.

Voor zover ik weet worden de biljetten met de hand geteld ja. Hoe zou het anders moeten. Dan zou je een machine moeten hebben die de biljetten open vouwt en dan de rode stip opzoekt. Maar met handmatig kan er ook geknoeid worden. Stel dat er geknoeid wordt en er wordt voor de 2e keer geteld. Het zegt allemaal niets.

Er is bewijs dat Trump heeft gewonnen maar dat bewijs laten ze ook niet zien of ze willen het niet zien.

Ik mag in principe  per post stemmen maar voel ik niks voor. Die kunnen zoek raken.

@alpha, wie weet verander je van gedachten wanneer je het gelezen hebt. En anders gewoon afwachten.

Ik heb nergens gehoord dat er gebruik gemaakt word van tel machines. Dat van die fraude is idd wel een punt ja. Daar doelde ik gisteren ook op met mijn opmerking dat ze niet voor niks van alles uit de kast halen om te kunnen winnen. Ze weten al dat ze verliezen dus moet alles uit de kast om te winnen. Niet voor niks hebben ze gezegd dat stemmen waarvan de handtekening ontbreekt gewoon geldig zijn. Ja, 17e is idd interessante datum. De 15e en 16e kan er ook gestemd worden. 3 dagen. Ivm Corona is dat zo geregeld.

Goed dat je niet per post stemt Romagi.

Wat nou als die Sigrid Kaag aan de macht komt. 1e vrouwelijke premier? Zal het goed doen bij het publiek. Ook onze verkiezingen zullen frauduleus zijn.

Ik ga sowieso stemmen op FvD maar vrees dat het kansloos is met dit huidige systeem.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan