FvD

Reeds over bericht door Binc:
https://www.ninefornews.nl/niet-artsen-maar-big-tech-bedrijven-gaan-over-jouw-gezondheid/

Trluu51f20flp6y7zw2froh8g4oomdk75.jpg

Zoveel domheid aan 1 tafel……

Wat vinden jullie hiervan ?

Ongelooflijk!

Voor de lol moet ik weer TV in huis hebben, wat een...kuch:  'humor'

Ik heb net voor de eerste keer echt gekeken naar Jinek omdat mijn vader zei dat Baudet erin zo komen.

Ongelooflijk. Ze hebben geprobeerd hem compleet af te maken. Hij heeft het heel goed gedaan en ik denk dat dit hem zelfs positiviteit zal brengen. Een blind iemand ziet wat er hier gebeurde. Dit is werkelijk misdadig wat er daar gebeurd is.

Ik moet zeggen dat ik wel kookte. Wat een zooitje verschrikkelijke mensen zat daar allemaal bij elkaar en hoe probeerden ze Thierry te framen. Vreselijk.

Dorothé

Ik heb het niet gezien. Maar begrijp wel dat er ook weer flink is geknipt. Zie bericht van Theo Hiddema.

?s=20

Eigenlijk is het dan toch gewoon hartstikke goed dat ze hun ware aard weer hebben laten zien. Zoaks Dorothe aangeeft, positiviteit/winst voor FvD vlak voor de verkiezingen!

Iedereen zag het. Mijn vader is pro Rutte, en dus niet voor Baudet. Ik heb hem vanmorgen gebeld en gevraagd wat hij ervan vond. Hij zei dat het inderdaad een regelrechte aanval op Baudet was.

Mooi dat dit zo duidelijk was.

Ze konden het echt niet meer onder stoelen of banken steken, zo wanhopig waren ze en zo laag bij de grond. Walgelijk.

Dorothé

Hoogmoed komt voor de val!

Met feiten kan de establishment niet meer winnen. Het enige wat ze nu nog kunnen doen is de leugen buiten alle proporties opdrijven. Dit maakt het geheel natuurlijk absoluut niet geloofwaardig. Vervolgens moet men overgaan op "karaktermoord". Dit is een establishment die in paniek is, en totaal de controle kwijt aan het raken is.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan