Vanmorgen dacht ik - als die maagspieren hun werk niet doen dan kan ik ze misschien trainen.
Ik doe in de ochtend al oefeningen maar kan altijd beter.
Veel mensen hebben last van een opgeblazen of dikke maag. Dit houdt in dat je maag gewoon zoveel plek inneemt, dat deze je buik in zijn geheel naar voren duwt. Het verliezen van vet gaat hier niets aan veranderen, maar wat wel?. Wij geven je 3 oorzaken en 3 oefeningen om een dikke maag tegen te...
buikspierkwartier.nl
Over voeding is al vaak gezegd - laat je gluten staan.
In dit artikel hebben ze het ook over candida - dat had ik - mede door het advies van een huidarts om mij 40 jaar lang tetracycline te laten slikken.
koemelk-allergie - dat had ik . nam uitsluitend weinig geitenmelk, geitenkaas.
Van candida wordt gezegd dat het zo hardnekkig is dat je dat niet weg krijgt.
Het verstopt zich en heeft suiker nodig. Dus suiker gebruik ik nauwelijks.
Het valt me op dat ik zout wil hebben.
Dan is er nog een trage schildklier waar ik 15 jaar al T4/T3 (niet regulier) voor slik.
Dus ieder jaar liet ik ontl. nakijken en bloedonderzoek doen.
De laatste tijd was de ontl. zowaar mooi van vorm enz. dus leken mijn inspanningen succes te hebben.
De verassing en het ongeloof is / was dus groot door plotseling neurogene darmen te hebben, de darmpoelingen niet meer werken en er maagklachten zijn.
Maar zenuwschade vanuit de rug EN de endeldarm door een onschuldig poliep (LAR) is ook niet niks.
Zo langzamerhand is er dus wel een totaal plaatje . het zou dom zijn om niet enkel vlees te gaan proberen. met kleine hapjes eten en goed kouwen.
Gastroparese is een aandoening die de normale spontane beweging van de spieren in je maag aantast. Daardoor krijg je klachten als misselijkheid, braken en buikpijn. Hoewel gastroparese niet te genezen is, kunnen een aangepast dieet en medicijnen enigszins verlichting bieden.
www.gezondheid.be