GASTROPARESE

Bijna goed.
Ruggenmergschade door verdoving tijdens LAR operatie.
= zenuwschade en ontlasting alleen mogelijk met een darmspoeling = nooit meer vanzelf naar de WC.

Laatst bewerkt:
Bijna goed.
Ruggenmergschade door verdoving tijdens LAR operatie.
.

Ok. Alle klachten die je zelfs nu nog plotseling erbij krijgt of die op dit moment plotseling verergeren hebben dat als oorzaak. Dat is wat ik bedoelde. Je doet wat goed is, meer kan je niet doen toch?

Jeroen ik vertrouw je.
Hoe zit het dan uberhaupt met zout.
Zout was een gewild en duur handels-artikel
Misschien was er een andere oorzaak van draaiduizelig dan door een tekort aan zout.
Mijn bloeddruk was goed. Had wel slaaptekort.
Hopelijk eenmalig, dan kan ik het verder vergeten.

Jeroen ik vertrouw je.
Hoe zit het dan uberhaupt met zout.
Zout was een gewild en duur handels-artikel
Misschien was er een andere oorzaak van draaiduizelig dan door een tekort aan zout.
Mijn bloeddruk was goed. Had wel slaaptekort.
Hopelijk eenmalig, dan kan ik het verder vergeten.
Zout was een gewild en duur handels-artikel, tegenwordig schijnt cocaïne een heel erg gewild en duur handels-artikel te zijn.
Voor zover ik weet is zout niet essentieel, het is an-organisch en kan daarom niet opgenomen worden door het menselijk lichaam. Als zout zo essentieel was waren wij als mens allang uitgestorven, hoe denk je hoe wij aan zout konden komen als het land en de zee bedekt was met ijs? of denk je dat wij blokken zeeijs uithakten en boven een vuurtje lieten smelten om aan zout te komen? Zout bevat veel mineralen die pas voor mens en dier beschikbaar worden als planten die hebben omgezet naar organische mineralen, als een dier die planten eet en wij dat dier eten krijgen wij die mineralen binnen
Als je toch bepaalde mineralen tekort komt adviseer ik je om orgaanvlees of zeedieren te eten.

Ik zat in mijn vriesla te zoeken, wat kan ik straks eten. Zitten er nog 2 pakjes vacuum gehakt in. ik denk rund aan de kleur te zien. Zeer waarschijnlijk van de bio-dinam. geitenboerderij.
laatst had ik kant en klare soep gekocht (diepvries) ook van een goede boerderij.
Momenteel met mijn verteringsproblemen geef ik de voorkeur aan soep. dan ontlast ik de maag en zakt het waarschijnlijk sneller naar de dunne darm.
Overdag minder klachten dan ,s-avonds ,zit ik rechtop in bed met kussens in de rug.
dus vooral niet te laat eten. zelfs geen pilletje.
Die pakjes zijn voor nu te groot (vacuum) . even kijken hoe ik dat op kan lossen.

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.539
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan