toch leuk om te melden vind ik.
Ben vandaag naar een klassiek homeopaat geweest.(doet bio energetica met de AsyraPro.nl (meetapparaat))ze is ook cease therapeut en doet ontstoringen op gebied van vaccinatieschade en informeren enz.
Ze heeft me doorgemeten met de "bekende" staven en druppels meegegeven.
Toen ze begon keek ze raar op toen bleek dat alles uitmuntend scoorde, heel apart vond ze dit, dit had ze nog niet eerder meegemaakt zei ze.
Er was niets wat niet goed functioneerde op gebied van organen en de score voor "zelfgenezing" was 11 wat hoog was aldus haar.
Je kunt je dus voorstellen dat ik erg blij was
Alle suppletie wat ik neem is ook gemeten:
Levertraan 2 capsules op een dag (was 1 per dag)
Adrenal 200 mg per dag (was 300-400mg per dag)
magnesiumcitraat 400 mg per dag (was 200mg per dag)
propolis 2 druppen per dag (deed ik om de dag 2 druppels)
vit C (bonusan) met zink 1000 mg is 2 tabletten op een dag (deed ik eens per 2 dagen 1 tablet)
Het enige "groots" wat ze zag was de buis van eustachius die niet goed functioneerde.
Het enige wat ik kan bedenken is dat ik als kind menig maal buisjes heb gehad en nu al jaren oordoppen (slapen) gebruik.
Zou dit niet goed zijn voor de oren? ik heb geen klachten in die richting.
M.b.t. de longontsteking zag ze idd dat de darmen nog niet optimaal zijn en wel wat steun kunnen gebruiken nog, ik vertelde van de kefir.
Ze zei dat kefir een bepaalde stamgroep probiotica kent, maar niet verschillende.
Ik heb nog van solgar ondersteunende capsules voor de darmen en ik ga meer kefir drinken.
Ze heeft gekeken naar allergieen m.b.t. voeding en ik kreeg een lijst van eten wat ik de komende 6 weken moet laten staan en/of een sper 4 dagen mag.
Over 6 weken meet ze mij opnieuw door en dan neem ik de week ervoor geen suppletie.
ff update van een blijde ratel die erg content is met de voedingswijze die ik nu volg!!