Medusa
Well-known member
Had je deze al gevonden?Uh...ik woon niet in Amsterdam..niet eens in de buurt.
Overigens wel apart...ik vraag mij af hoe de marktkraamhouder hieraan komt...of hij/zij naar de Klompenhoeve rijdt en daar inkoopt
Geitenboter - Lindenhoff
Geitenboter kenmerkt zich door een verrassend milde en zachte smaak en komt tot stand vanuit het natuurlijke proces van het karnen van de gepasteuriseerde verse geitenmelk. Onze geitenboter is afkomstig van de zuivelboerderij Den Eelder.
www.lindenhoff.nl
Bezorgen jullie door heel Nederland?
Jazeker, we bezorgen onze authentieke producten door heel Nederland! Alleen op de Waddeneilanden kunnen we helaas (nog) niet komen.
Binnen de ring van Amsterdam worden de bestellingen bezorgd met TringTring fietskoeriers, buiten de ring van Amsterdam werken we samen met Leen Menken.
Vanaf welk bedrag bezorgen jullie thuis?
Vanaf €45 kunt u ervoor kiezen om uw boodschappen thuis te laten bezorgen. En besteedt u €150? Dan is de bezorging gratis! Gelukkig hebben we genoeg mooie authentieke boerenproducten om uit te kiezen! Van donderdag tot en met zaterdag kun u ook uw bestelling zonder minimum bedrag ophalen bij onze Marché in Baambrugge.
Wat zijn de bezorgkosten?
Voor slechts €7.95 kunt u ervoor kiezen om de mooiste boerenproducten door heel Nederland gekoeld bij u thuis te laten bezorgen! En besteedt u €150 in de webwinkel? Dan is de bezorging gratis! Voor bezorgingen in Zeeuws-Vlaanderen geldt een toeslag van 6 euro. Als u uw bestelling ophaalt bij onze Marché in Baambrugge betaalt u uiteraard geen bezorgkosten.