Ga jij in 2019 ook je eigen verantwoording nemen? Ik vindt namelijk ‘onze’ samenleving zwaar klote!
Als je naar de samenleving in zijn geheel kijkt en naar het persoonlijk leven van veel mensen dan komt de vraag bij mij op. Nemen we met z’n allen wel voldoende verantwoordelijkheid voor de situatie waarin we nu verkeren? Hebben we de zaak niet laten versloffen, moeten we (ik) niet eens in de spiegel kijken en onszelf toespreken; “Het zal vanaf vandaag anders moeten”.
Een paradijs schepping komt niet zomaar uit de lucht vallen, daar zal je wel ‘iets’ aan moeten doen. De vraag is dus heel simpel; “Ga jij ook een steentje bijdragen aan het creëren van een betere wereld?”
Dat is het bewust gekozen thema wat bovenaan elke pagina van deze site staat. Create a Better World. Als je daar je steentje niet ACTIEF aan bijdraagt, wat doe je dan in hemelsnaam hier? Dan zit ik tegen zombies te praten, tegen mensen die hun verantwoording niet nemen.
Ben je er nog, …. mooi, … dan kunnen we verder.
http://gedachtenvoer.nl/ga-jij-in-2019-ook-je-eigen-verantwoording-nemen-ik-vindt-namelijk-onze-samenleving-zwaar-klote/