Je posts zijn gewoon geplaatst, Anna. Ik weet niet wie er achter HDR zit(ten), maar ik vind dit stukje verdacht, of op z'n minst ondoordacht. Ik zal proberen uit te leggen waarom:
De registratie van die domeinnaam is makkelijk te faken. Of HDR heeft dit zelf gedaan, of ze baseren zich op een bron die dat heeft gedaan. Als je in de adresbalk van je browser giletsjaunes.com invoert krijg je ook geen treffer. Mijn zoekmachine zegt dat deze domeinnaam te koop is. Hoeveel Fransen ken jij die een .com adres registreren?
Het idee dat de CIA van Macron af zou willen en dit middels de gele hesjes wil afdwingen is ronduit lachwekkend. Dit zou nl. inhouden dat de CIA door Trump zou worden aangestuurd, het is immers zijn nationalistische agenda die overhoop ligt met de globalistische van Macron. Alles wijst er echter op dat de CIA juist een globalistische agenda voorstaat en daarom overhoop ligt met Trump, als hij niet zo goed beschermd werd door militaire patriotten zou hem hetzelfde lot zijn beschoren als JFK, die door de CIA is vermoord!
De gelehesjesbeweging in Frankrijk is een spontane, organische volksreactie op de absurde klimaatbelastingen van Macron in het bijzonder en het elitaire en paeasitaire globalisme in het algemeen. Daar gaan ze wel wekenlang de straat op, hier klagen we wel maar doen we niets. En tegen de tijd dat wij wakker worden is Rutte allang naar Brussel vertrokken!
Mike