Godsgeschenk
Well-known member
Binc,Ik ben wel benieuwd naar de mening van sommigen hier wanneer je tot besef komt dat de moeder die je vanaf je peuter tijd niet gekend hebt, zwart gemaakt is door mijn vader mijn hele leven en dan op je 43e contact te hebben. Prompt heb je haar na al die jaren aan de telefoon, ik luister hoor haar verhaal, haar waarheid en ineens ben word je bevangen door verdriet. Omdat je tot in het diepst van je ziel beseft dat zij de rechtvaardige was en tot besef komt dat me vader de leugenaar was. Hoe noem je dat? Trauma? Gebeurtenis? En wanneer en hoe gaat dat over? Want ik heb tot op de dag van vandaag last hiervan en weet over heel veel mensen niet meer wat ik aan ze heb sinds dat gebeurt is. En ik ga eraan kapot.
Ik zal er kort op reageren, want diep erop ingaan kan ik niet door tijdgebrek. Zoek hulp, ga naar een POH GGZ bij de Huisarts, dat is gratis. Kijk naar onderstaande figuur
En de uitleg ervan
Leiderschapscoaching.nl: verander stress in succes
Bij Leiderschapscoaching.nl helpen we leiders om stress om te zetten in succes, ongeacht waar je je bevindt op je leiderschapsreis. Of je nu een startende leider bent of al jaren ervaring hebt, onze op maat gemaakte coaching ondersteunt je bij het ontwikkelen van essentiële vaardigheden en...
leiderschapscoaching.nl
Veel sterkte.
Dorothé