Germaanse geneeskunde - De vijf biologische wetten van Dr. Ryke Hamer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik ben wel benieuwd naar de mening van sommigen hier wanneer je tot besef komt dat de moeder die je vanaf je peuter tijd niet gekend hebt, zwart gemaakt is door mijn vader mijn hele leven en dan op je 43e contact te hebben. Prompt heb je haar na al die jaren aan de telefoon, ik luister hoor haar verhaal, haar waarheid en ineens ben word je bevangen door verdriet. Omdat je tot in het diepst van je ziel beseft dat zij de rechtvaardige was en tot besef komt dat me vader de leugenaar was. Hoe noem je dat? Trauma? Gebeurtenis? En wanneer en hoe gaat dat over? Want ik heb tot op de dag van vandaag last hiervan en weet over heel veel mensen niet meer wat ik aan ze heb sinds dat gebeurt is. En ik ga eraan kapot.
Binc,

Ik zal er kort op reageren, want diep erop ingaan kan ik niet door tijdgebrek. Zoek hulp, ga naar een POH GGZ bij de Huisarts, dat is gratis. Kijk naar onderstaande figuur
1737555087166.png
En de uitleg ervan

Veel sterkte.

Dorothé

Het blijft maar doorgaan met de zinloze en hersenloze reacties van Butterfly. Het goede voornemen van Mike wat ik elders op dit forum las is duidelijk erg rekbaar. Uiterst coulant, maar op wat af eigenlijk Mike? Dit houdt niet meer op. Maar goed, het is jouw forum. Al denk ik niet dat we dergelijke mensen helpen om een platform te bieden voor hun zinloze getrol.
Hoeveel geld doneer je Mike? Ik ben duidelijk de gebeten hond. Ik vind het niet erg integer dat je bepaalde zaken die ik eens (3 jaar terug) jou mailde, hier open en bloot op het forum gooit Heks. Ik heb trouwens geen behoefte, verder te typen.
Ik vind dat je respectvol met elkaar om moet gaan. Maargoed ik zal er wel weer afgeknald worden, omdat jij dit wenst. Vriendjespolitiek staat weer voorop en integriteit is ver te zoeken.

Het blijft maar doorgaan met de zinloze en hersenloze reacties van Butterfly. Het goede voornemen van Mike wat ik elders op dit forum las is duidelijk erg rekbaar. Uiterst coulant, maar op wat af eigenlijk Mike? Dit houdt niet meer op. Maar goed, het is jouw forum. Al denk ik niet dat we dergelijke mensen helpen om een platform te bieden voor hun zinloze getrol.
is wel makkelijk he vanachter zo'n schermpje typen... en dan Mike de grote baas erbij halen, om steun te krijgen, bij wat je zegt, en mij zwart te maken? Het is gewoon te triest. Dat is wat ik vind.

Hoeveel geld doneer je Mike? Ik ben duidelijk de gebeten hond. Ik vind het niet erg integer dat je bepaalde zaken die ik eens (3 jaar terug) jou mailde, hier open en bloot op het forum gooit Heks. Ik heb trouwens geen behoefte, verder te typen.
Ik vind dat je respectvol met elkaar om moet gaan. Maargoed ik zal er wel weer afgeknald worden, omdat jij dit wenst. Vriendjespolitiek staat weer voorop en integriteit is ver te zoeken.
Ik neem mijn eigen beslissingen. Hoeveel iemand wel of niet doneert staat hier los van. En ik speel al helemaal niet onder 1 hoedje met wie dan ook tegen wie dan ook. Dit komt op mij bijzonder paranoide over.

Mike

Wie stelt bewijst. Waar zou ik dat doen?

Overigens hebben wij 3 jaar geleden geen e-mail wisseling gehad. Dat even ter herinnering voor jou.

Wie stelt bewijst. Waar zou ik dat doen?

Overigens hebben wij 3 jaar geleden geen e-mail wisseling gehad. Dat even ter herinnering voor jou.
Ik zal mijn mening over de Germaanse geneeskunde nuanceren. Waar ik het mee eens ben, is inderdaad dat diagnoses van artsen conflicten geven in je systeem en angst. Maar als er eenmaal schade gedaan is, wordt het een ingewikkeld proces om zelf een oplossing te zoeken. En in die zin vind ik dus de Germaanse geneeskunde wat lastig te snappen, wat je dan moet doen, wellicht dat ik me verder moet inlezen. Mijn eerdere opmerking was te kort door de bocht, dat moet ik toegeven.

Reg. geneeskunde zien het lichaam niet als 1 geheel maar als een berg atomen, waar je gewoon iets af kunt halen of bij kunt doen. En dat is heel gevaarlijk!

Mijn moeder laat regelmatig bultjes verwijderen van haar hoofd; het is een wonder dat ze niet doodziek is geworden hiervan???? Lijkt mij ook niet gezond. En tegen haar wordt dan gezegd, het is erfelijk. Daar geloof ik gewoon niets van.

Omtrent alcohol- natuurlijk is dat slecht.
Het is wel jammer dat alcohol zo'n algemeen geaccepteerd goedje is. Ik las laatst dat dat bewust in zo'n grote mate geaccepteerd is geraakt om ons bewustzijn laag te houden. Dat is niet zo best natuurlijk!

Bedankt voor je inzichten. Ik dacht dat we drie jaar geleden eens communiceerden, maar sorry hoor als ik dit verkeerd heb. En fin, dit verhaal over de waarschuwing voor alcohol was van later tijden, besef ik nu. Misschien 1,5 jaar terug of vorig jaar ik kan het bericht niet meer vinden. Maar ik ben toen dingen op gaan zoeken over de herkomst van het woord alcohol.
Ik heb dat wel degelijk serieus genomen, en als ik dat bericht van wuwai.org lees denk ik eigenlijk van, er zou een stuk minder criminaliteit zijn als alcohol niet meer zo geaccepteerd zou worden.

Ik besef ook dat je omringen met mensen die zelf alcoholist zijn nooit zal helpen om van alcohol af te komen. En het is fijn om je met mensen te omringen die gezond bezig zijn!

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.558
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan