Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Precies ja, mensen die nauwelijks huid op de handen overhielden door het vele ontsmetten met de alcohol.Ik heb verhalen gehoord van mensen die neurotisch EEN HALF UUR LANG hun handen wasten!
Mike
belachelijkIk heb verhalen gehoord van mensen die neurotisch EEN HALF UUR LANG hun handen wasten!
Mike
Dus in een ander topic zeg je Germaanse geneeskunde lost alles op.ok, 15 min is voor mij 15 min teveel, heb er niks mee.
Ingrediënten genoeg voor een flink trauma, lijkt me. Ik zou iemand zoeken die me zou kunnen helpen met traumaverwerking.Ik ben wel benieuwd naar de mening van sommigen hier wanneer je tot besef komt dat de moeder die je vanaf je peuter tijd niet gekend hebt, zwart gemaakt is door mijn vader mijn hele leven en dan op je 43e contact te hebben. Prompt heb je haar na al die jaren aan de telefoon, ik luister hoor haar verhaal, haar waarheid en ineens ben word je bevangen door verdriet. Omdat je tot in het diepst van je ziel beseft dat zij de rechtvaardige was en tot besef komt dat me vader de leugenaar was. Hoe noem je dat? Trauma? Gebeurtenis? En wanneer en hoe gaat dat over? Want ik heb tot op de dag van vandaag last hiervan en weet over heel veel mensen niet meer wat ik aan ze heb sinds dat gebeurt is. En ik ga eraan kapot.
Ik weet niet hoe je dat noemt maar wie je deels dacht dat je was klopt niet en nu schreeuwt je ego v d pijn.Hoe noem je dat? Trauma? Gebeurtenis? En wanneer en hoe gaat dat over?
JVG reageert op butterfly. Zij is een alcoholgebruiker.Waar haal je vandaan dat JVG een alcoholgebruiker/misbruiker zou zijn?
Mike