Germaanse geneeskunde - De vijf biologische wetten van Dr. Ryke Hamer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
We verschillen van dieren dat een gebeurtenis niet eens 'echt' hoeft te zijn. Het kan zelfs een gedachte zijn. Of een opeenstapeling van dagelijkse gedachten gedurende lange tijd; een soort mini-traumaatjes.

Ja heel toevallig werden de mensen die het meest bang waren - en alle regels keurig opvolgden - toch ziek... Toch een deurklink vergeten te desinfecteren?

Als er in de basis al veel onderdrukte angst aanwezig is, zijn mensen veel makkelijker bang te maken. Daarom is het voor onze geliefde machthebbers belangrijk om ons voortduren bang te houden. Veel van de ingezette middelen worden door mensen onderling op elkaar toegepast, het is eigenlijk beste een geniaal en tegelijk sadistisch systeem. Wietgroteplaatjeziet begrijpt het op slag.

Ik ben wel benieuwd naar de mening van sommigen hier wanneer je tot besef komt dat de moeder die je vanaf je peuter tijd niet gekend hebt, zwart gemaakt is door mijn vader mijn hele leven en dan op je 43e contact te hebben. Prompt heb je haar na al die jaren aan de telefoon, ik luister hoor haar verhaal, haar waarheid en ineens ben word je bevangen door verdriet. Omdat je tot in het diepst van je ziel beseft dat zij de rechtvaardige was en tot besef komt dat me vader de leugenaar was. Hoe noem je dat? Trauma? Gebeurtenis? En wanneer en hoe gaat dat over? Want ik heb tot op de dag van vandaag last hiervan en weet over heel veel mensen niet meer wat ik aan ze heb sinds dat gebeurt is. En ik ga eraan kapot.

Ik ben wel benieuwd naar de mening van sommigen hier wanneer je tot besef komt dat de moeder die je vanaf je peuter tijd niet gekend hebt, zwart gemaakt is door mijn vader mijn hele leven en dan op je 43e contact te hebben. Prompt heb je haar na al die jaren aan de telefoon, ik luister hoor haar verhaal, haar waarheid en ineens ben word je bevangen door verdriet. Omdat je tot in het diepst van je ziel beseft dat zij de rechtvaardige was en tot besef komt dat me vader de leugenaar was. Hoe noem je dat? Trauma? Gebeurtenis? En wanneer en hoe gaat dat over? Want ik heb tot op de dag van vandaag last hiervan en weet over heel veel mensen niet meer wat ik aan ze heb sinds dat gebeurt is. En ik ga eraan kapot.
Ingrediënten genoeg voor een flink trauma, lijkt me. Ik zou iemand zoeken die me zou kunnen helpen met traumaverwerking.

Hoe noem je dat? Trauma? Gebeurtenis? En wanneer en hoe gaat dat over?
Ik weet niet hoe je dat noemt maar wie je deels dacht dat je was klopt niet en nu schreeuwt je ego v d pijn.
Het enige wat jou kan helen is denk ik..vergeving hoe zoetsappig dit ook klinkt. Je moet er doorheen (as buffels door de storm) dan gaat het over.

Het zijn de wrokken die we koesteren die ons van binnenuit opvreten. Het maakt niet uit of die wrokken rechtvaardig zijn of niet, de route is acceptatie - overgave - vergeving. Dit heb ik geleerd van de 12 stappen en het heeft mij voorgoed veranderd.

Mike

Dus in een ander topic zeg je Germaanse geneeskunde lost alles op.

En hier zeg je : ik kan geen 15min besteden aan iets over germaanse geneeskunde dat me kan helpen ?
Alcoholgebruikers denken niet rechtdoor en kunnen alleen maar uitlokken. Bespaar je de moeite @JVG

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan