Jij zou beter moeten weten, Bastiaan. Na het bestuderen van The Rational Male en talloze andere grote denkers binnen de manosphere moet de boodschap nu zo onderhand wel geland zijn dat als vrouwelijke seksualiteit de vrije loop krijgt de complete samenleving ontaardt in decadentie en perversie.Sorry Arie maar dit vind ik echt totale bullshit. Betekent dit dat wanneer je partner zwanger is, er geen seks meer nodig is ? En hoe dan na de menopauze ? Er mee stoppen ? Zo worden we rechtstreeks teruggeslingerd naar de Middeleeuwen.
Ik heb het vaker gezegd, je mist een spirituele schakel. Seks is voor de voortplanting, punt. Seksuele onthouding, vooral voor ons mannen, maakt dat we kastelen en kathedralen bouwen en plannen maken om het universum te verkennen. Dit is zeer gezond! Het christendom leert je dat de lagere energie van materialisme (geld, status) en vleselijkheid (seks) je in een lagere vibratie houdt, wat extreem destructief is voor jezelf allereerst en voor de samenleving als geheel.
Arie maakt wel degelijk een goed punt, het is allemaal mis gegaan met de Seksuele Revolutie. Laat ik dus maar de 'nuance' weer wegnemen, want we komen in een realiteit die steeds binairder wordt, de Scheiding der Rode Zee.
Mike