Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Feministisch schuldcomplex. Afleiding van daadwerkelijke problemen en oplossingen.Geen enkele klacht, niets met huidskleur te maken, maar “zwartrijden” staat toch ter discussie
Dat verschillende Duitse vervoersmaatschappijen de term “zwartrijden” niet meer gebruiken, zorgt voor ophef in Duitsland. Sommigen loven dat aandacht besteed wordt aan discriminerende taal, anderen begrijpen niet dat een overheidsbedrijf zich daarmee bezighoudt. Bij ons mijdt de NMBS de term al...www.nieuwsblad.be
Cool, ik ga hem luisteren!Scott maakt GEHAKT van zwakke mannnen in deze podcast:
I'm listening to BardsFM | Fishers of Men - 20210714 on Podbean, check it out! https://www.podbean.com/ea/pb-vrzp7-108cd84
Revelation 3:10: Because thou hast kept the word of my patience, I also will keep thee from the hour of temptation, which shall come upon all the world, to try them that dwell upon the earth.
Arie
Scott maakt GEHAKT van zwakke mannnen in deze podcast:
Hmm in dat geval heb ik denk ik de verkeerde podcast gedeeld. Weet ook niet meer welke het dan wel was...@Spiritoverflesh, je had het toch over Fishers of Men? Hoewel ik het een zeer inspirerende podcast vond en dus zeker geen tijdsverspilling heb ik dit er niet uit weten te halen:
Mike
Onze huisdieren zijn nog slimmer, sorry hoor. Rare cultuurWeer datzelfde domme, primitieve gedoe onder zwarte mensen. Ze maken elk racistisch vooroordeel waar.. Achteraf niet gaan lopen janken over 'racidme' want hier wil ik echt niets mee te maken hebben!
Mike
Hier beelden van hoe Rotterdam er vroeger in 1930 uit zag, ik deel dit gewoon puur wegens de schoonheid in vergelijking wat voor een verschrikkelijke nihilistische betonblok-stad het nu geworden is:
Kevin
Geen enkele klacht, niets met huidskleur te maken, maar “zwartrijden” staat toch ter discussie
Dat verschillende Duitse vervoersmaatschappijen de term “zwartrijden” niet meer gebruiken, zorgt voor ophef in Duitsland. Sommigen loven dat aandacht besteed wordt aan discriminerende taal, anderen begrijpen niet dat een overheidsbedrijf zich daarmee bezighoudt. Bij ons mijdt de NMBS de term al...www.nieuwsblad.be