Globalisten & Cultureel Marxisme

Klopt. Tijdens mijn zoektocht naar een geschikt CO2-wapen bleek het wapen waar ik naar op zoek was overal uitverkocht te zijn. Uiteindelijk was het allerlaatste telefoonnummer dat ik belde toch raak. Hij had nog een demo-model liggen, ik heb het meteen gekocht!

Mike

Aha grappig dat je het ook meemaakte.
Ik weet wel dat ik dingen gehoord hebt die ik niet verwacht had en dat menigeen die im die wereld zich bezig houd ook doorhebben dat er veel zaken totaal niet kloppen dat stemde mij tot hoop om eerlijk te zijn.
Als de shit ook los breekt gaat menigeen die denkt zo maar n huis te kunnen binnen lopen een serieus probleem krijgen dat is me wel duidelijk gemaakt.
Laten we echter hopen dat de goede krachten in het spel de overhand krijgen en dat dit niet zal gebeuren.

Gezichtsherkenning hacks:

Eén van de comments:
There were people, trying to cover their faces in the test area of London. Those ppl. were stopped by the police and photographed against their will. Plus, they had to pay a fine for not wanting to support such a measure that can easily be used in a fascist manner. Several police forces use(d) facial recognition to identify BLM protestors. Technical 'solutions' without any legal framework to regulate them are too often used as tools for intimidation and oppression. The HOW is often equaly important, as the WHAT.

Ook de Britten moeten niet betalen! Eenzijdige contracten die de overheid maakt namens jou zonder jouw toestemming zijn ongeldig en ongrondwettelijk!

Mike

The elderly Spanish woman who famously botched a restoration attempt of a fresco of Jesus in 2012 may have trained an apprentice.

Eight years later, another restoration of a religious artwork in Spain has produced a messy result, with the mother of Christ bearing the brunt this time.
https://www.today.com/popculture/oh-no-not-again-botched-restoration-virgin-mary-painting-goes-t184975

Mike

T4ai3gkruy8ptay3b14a3mp0ggmm9m2ap.jpg

Mike

Jaa dat sws! Maar het ging mij meer wegens dat harmonieuze traditionele sfeertje... hoeft niet exact zoals op de foto, maar gewoon warmte, blijdschap, vrijheid, cultuur, schoonheid, identiteit... gewoon alles wat ons afgelopen 100 jaar stilletjes is afgenomen...

Kevin

@Mike

Is het een pistool of een geweer ? Heb hier eens in een wapenshop gevraagd maar die pistolen reiken maar tot 15m ?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan