Globalisten & Cultureel Marxisme

Wat een onzin zeg en hoe ziet een witte agent eruit dan?
Als een roetveeg Piet zonder roetvegen...?

Lijkt net een uittreksel van het Jeugdjournaal dat briefje, pfff.

@ Alpha2020: precies wat is wit? Arabieren bijvoorbeeld zijn ook blank, sterker nog ik heb ze gezien met blauwe ogen en donkerblond haar!

Ik ben ook kritisch geweest betreft dat vak nieuwsbegrip, vanwege de vaccins propaganda en angst aanjagen ivm corona. Dat nieuwsbegrip is eigenlijk een aftreksel van het jeugdjournaal. Antwoord vd school is: ja dat is verplicht lesmateriaal wat ons wordt opgedragen te geven vanuit het ministerie van onderwijs. Is totaal nutteloos om de school hierop aan te spreken. Zij doen hier niks aan.

Pas maar op met het vrijuit spreken over wapens.. welwillende burgers met goede intenties zijn makkelijke doelwitten…voor je het weet zien ze jullie als een organisatie en staan jullie onder toezicht, voor zover ze dat al niet doen.

Bange burgers die op hun woorden gaan letten hebben ze het liefste, in mijn ogen heb je dan al verloren, morgen ga ik helemaal los met een uitspraak die nog veel verder gaat. "De grote reset, kijk even mee in de glazen bol", het nieuwe nummer #1 artikel op de site .... (?)

Wat Thomas Sowell zegt in die Tweet gaat over conditionering van het brein. Je denkt aan slavernij en je ziet een plaatje van blank als slavendrijver en zwart als slaaf. Hetzelfde met huiselijk geweld: Je denkt aan een man die een vrouw slaat. Pedofiel: plaatje van een vieze man, niet van een vrouw. Dat zijn stereotyperingen die door media/school etc. zijn ingeprent.

Hoi, ik denk en vind nu al dat ik thuisonderwijs moet gaan geven , wat een vertoning zeg, gr

Pff ja ik ook!toen ik ze les gaf tijdens die lockdown zette ik lekker alles naar mijn eigen hand. Zo liet ik ze bepaalde propaganda videos bewust niet kijken en liet ik ze het andere geluid zien. Dat werkte erg goed, mijn kids waren en zijn niet bang voor corona terwijl klasgenootjes dat wel zijn.
Er loopt zelfs een jochie bij mijn oudste in de klas, de hele dag met een mondkapje!

Ook kijken ze anti trump nieuws op school terwijl ik ze thuis juist pro trump heb gemaakt? De hele klas is negatief over trump behalve mijn zoon.

Artikel over Thomas Sowell

https://www.ninefornews.nl/zwarte-econoom-meer-blanke-slaven-in-noord-afrika-dan-zwarte-slaven-in-vs/

Voor velen een betrouwbare bron dat nu.nl.

https://www.nu.nl/buitenland/3523108/politie-en-politici-meest-corrupt.html

@edwin en Assie, ach ja ik doe mijn best. Ik zie het als mijn plicht, niet alleen naar mijn kids toe als moeder maar ook gewoon als een burger die voor rechtvaardigheid staat.

Ik heb de juf een mail gestuurd, met een link erbij over de onzin van het desinfecteren. Ik heb gezegd dat ik niet wil dat mijn zoon die rommel nog op zijn handjes krijgt en daarmee is zij akkoord gegaan? Veel meer ouders moeten hun klep open doen!

Vorige week in Amsterdam:
Akwasi: "We are not our ancestors we will f*ck you up!"

Akwasi in 2017(?): “Blijkt dat ik nazaat ben van zwarte slavenhandelaar"

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug