Globalisten & Cultureel Marxisme

Een fragment uit het boek The Protocols van de wijzen van Zion, 1902.
TEKST TOEGEKEND AAN JOHN D. ROCKEFELLER
"We zullen hun leven kort houden en hun geest zwak houden terwijl we doen alsof ze iets anders doen. We zullen onze kennis van wetenschap en technologie op subtiele manieren gebruiken, zodat ze nooit zien wat er gebeurt. We zullen zachte metalen, verouderingsversnellers en kalmerende middelen gebruiken in voedsel en water. net als in de lucht zullen ze overal met gif bedekt zijn.
Zware metalen zorgen ervoor dat je gek wordt. We zullen beloven om met onze fondsen een remedie te vinden, en toch zullen we ze meer gif geven.
Chemische gifstoffen zullen worden opgenomen door de huid van idioten die geloven dat bepaalde hygiëne- en schoonheidsproducten die door grote acteurs en muzikanten worden gepresenteerd, eeuwige jeugd in hun gezicht en lichaam zullen brengen, en door hun dorstige en hongerige mond zullen we hun geest, interne organen en voortplantingsorganen vernietigen. Hun kinderen worden gehandicapt en misvormd geboren en we zullen deze informatie verbergen.
Gifstoffen zullen verborgen zijn in alles om hen heen, in wat ze drinken, eten, ademen en gebruiken. We moeten vindingrijk zijn om de gifstoffen te verspreiden.
We zullen ze leren dat vergif goed is, met grappige plaatjes en muziektonen op televisie.

Ze zullen zien dat onze producten worden gebruikt in films en ze zullen eraan wennen en nooit weten wat hun ware effect is. Als ze bevallen, injecteren we gif in het bloed van hun kinderen en overtuigen we ze dat we ze helpen. We zullen eerder beginnen, als hun geest jong is, zullen we hun kinderen bestoken met wat ze het leukst vinden, zoete dingen.
Als hun tanden achteruitgaan, vullen we ze met metalen die hun geest doden en hen van de toekomst beroven.
Als hun leervermogen is aangetast, hebben we medicijnen gemaakt die hen zieker maken en andere ziekten veroorzaken, waarvoor we nog meer medicijnen zullen maken.
We zullen ze door onze kracht volgzaam en zwak maken.
Ze zullen depressief, traag en zwaarlijvig worden, en als ze bij ons om hulp komen, zullen we ze meer gif geven.
We zullen onze aandacht richten op geld en materiële goederen, zodat ze nooit in contact komen met hun innerlijke zelf.
We zullen ze afleiden met hoererij, uiterlijke genoegens en videospelletjes, zodat ze nooit één worden met de eenheid van allen.
Hun geest zal van ons zijn en ze zullen doen wat we hun zeggen. Als ze weigeren, zullen we manieren vinden om geestverruimende technologie in hun leven te implementeren.

We zullen angst gebruiken als ons wapen.
We zullen hun regeringen vestigen en tevens de oppositie in hen voorzien.
We zullen beide kanten bezitten.
We zullen altijd ons doel verbergen, maar we zullen doorgaan met ons plan. Zij zullen het werk voor ons doen en wij plukken de vruchten van hun werk.
Onze gezinnen zullen nooit met die van hen omgaan. Ons bloed moet zuiver zijn (want het is). We zullen ervoor zorgen dat ze elkaar vermoorden als ze tegen ons zijn.
We zullen ze gescheiden houden van eenheid door middel van dogma's en religie.
We zullen alle aspecten van hun leven volgen en  vertellen wat ze moeten denken en hoe.
We zullen ze voorzichtig begeleiden en ze laten geloven dat ze zichzelf leiden.
We zullen vijandigheid tussen hen zaaien via onze terreurgroepen.
Als er een licht tussen hen in schijnt, zullen we het doven door middel van spot of dood, wat het beste bij ons past.
We zullen ze hun hart laten breken en hun eigen kinderen laten doden.
We zullen dit bereiken door haat te gebruiken als onze bondgenoot, woede als onze vriend.
Haat zal hen volledig verblinden en ze zullen nooit inzien dat wij in hun conflicten hun leiders zullen zijn.
Ze zullen bezig zijn elkaar te vermoorden. Ze zullen in hun eigen bloed baden en hun buren doden, zolang we maar zien dat ze tegen ons zijn.
Hier hebben we veel baat bij, want ze zullen ons niet zien, omdat ze ons niet kunnen zien.
We zullen de vruchten blijven plukken met hun oorlogen en hun dood.
We zullen dit herhalen totdat we ons uiteindelijke doel hebben bereikt. We zullen ze blijven laten leven met angst en woede, we zullen ze beelden en geluiden geven. We zullen alle tools gebruiken die we hebben om dit te bereiken.
De tools worden geleverd door hun werk. We zullen ervoor zorgen dat ze zichzelf en hun buren haten.
We zullen altijd de goddelijke waarheid voor je verbergen, dat we allemaal één zijn. Dat mag je nooit weten!

Ze mogen nooit weten dat kleur een illusie is, ze moeten altijd geloven dat ze niet hetzelfde zijn. Stap voor stap, stap voor stap gaan we verder tot ons doel. We zullen hun land, middelen en rijkdom toeëigenen om er controle over uit te oefenen.
We zullen ze misleiden om wetten te accepteren die hen zullen beroven van het weinige vrijheid dat ze hebben.
We zullen een monetair systeem opzetten dat hen voor altijd zal sluiten, waardoor zij en hun kinderen in de schulden blijven.
Als we ze samen verbieden, zullen we ze beschuldigen van moord en een ander verhaal aan de wereld presenteren, want we zullen alle media bezitten.
We zullen de media gebruiken om de informatiestroom en uw gevoelens namens ons te beheersen. Als ze tegen ons opstaan, zullen we ze verpletteren als insecten, omdat ze minder zijn dan dat. Ze zullen er niets aan kunnen doen. "
BRON: 1902 Boek "The Protocols of de Wijzens van Zion

Ik heb de protocollen meerdere keren gelezen en ben telkens weer verbaasd over hoeveel er inmiddels is uitgekomen. Voor mij een bewijs dat ze absoluut niet fake zijn zoals velen zeggen.
Eigenlijk zou iedereen ze moeten lezen. De protocollen zijn te downloaden, even zoeken op internet.

Ik wil even vragen wat jullie hiervan vinden. Op mijn werk wordt een softwarepakket gebruikt voor de ontwikkeling van websites. Dit is verouderd en wordt niet meer onderhouden door de ontwikkelaars. Dit willen we vervangen door iets anders. Het technisch gezien beste alternatief was ik vorige week aan het onderzoeken en we zijn hier wel enthousiast over.

Er is wel iets dat mijn tegenstaat. Bovenaan de website van dit pakket staat een BlackLivesMatter banner.

https://jquery.com

Tm9wu3jnowbjoxwxcwy2at9iu2a1rpc8c.jpg

Ik ben 100% tegen deze gewelddadige links extremistiche groep. Het is Antifa in een ander jasje, zoals hier wel bekend is. Door deze BLM-steun zou ik bijna zeggen dat ik er niks mee te maken wil hebben. Is dat overdreven? BLM is slechts iets tijdelijks. Als de mist straks is opgetrokken is er niks meer van over.  Er zijn misschien maar een paar radicale figuren in die organisatie. Misschien is het niet iets om me druk over te maken.

Ik zou er niet teveel heisa om maken. Je komt er alleen maar zelf door in de problemen zoals je terecht stelt zal BLM zeer binnenkort tot het verleden behoren. Nog even het spel meespelen, edwin, maak het op dit moment voor jezelf niet te moeilijk!

Mike

Al onze tradities staan op het spel. Zo heb ik een boek uit Duitsland

https://lbib.de/Es-ist-fuer-uns-eine-Zeit-angekommen-Hausbuch-zur-Advents-und-Weihnachtszeit-27494

met al die tradities en ook Sinterklaas en zwarte Piet (in Duitsland Knecht Ruprecht) staan erin. Ik heb dit boek extra bewaard omdat ik id. bang ben dat alles eens verleden tijd zal zijn.

Dorothé

In de nieuwe bijbel die herschreven word, word de nadruk gelegd op gelijkheid tussen Adam en Eva.

Dichter bij de oorspronkelijke tekst

De Jong zegt verder dat in de nieuwste NBV is geprobeerd om dichter bij de oorspronkelijke Hebreeuwse en Griekse tekst te blijven. Als voorbeeld noemt hij de verzen in het eerste bijbelboek waarin Adam een vrouw krijgt, Eva. "Eindelijk een gelijk aan mij", staat er in de NBV. Dat wordt "Dit is ze!"

"Dat Eva gelijk is aan Adam is wel de conclusie van het hele verhaal, maar dat is niet wat er in het Hebreeuws in dat eerste zinnetje staat", zegt De Jong. "Met deze tekst zitten we dichter bij de brontekst. En het is beter dat de lezer zelf de conclusie trekt dan dat er te veel wordt ingevuld."

https://nos.nl/artikel/2354283-nieuwe-bijbelvertaling-krijgt-modern-jasje-maar-hij-wordt-weer-hij.html?fbclid=IwAR3egJO_oVCk354Zt1VOI0m3HPVW5_8_btSuo4me4NC8G5RXHLXpd0zC09E

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan