Peti,
Dankjewel voor de complimenten
Quote:
Ze zeggen dat autistische mensen emotioneel veel gevoeliger zijn, maar wij verstoppen onze gevoelens...wat is dan beter? Emotie is de taal van de ziel.
Nou, eigenlijk is autisme net als andere erge aandoeningen niet om toe te juichen want autisme is een zo ondraaglijke kwelling voor mij geweest dat het voor mij zo extreem zwaar was en dat doet je wel wat als je niet het vermogen hebt om sociale interacties aan te gaan. Autisme, met name klassiek autisme maakt je buitengewoon onzeker in sociale situaties, je klapt onmiddellijk dicht en de ondraaglijke verlegenheid als je niet weet hoe je sociaal met mensen om moet gaat, als dat voor een keer gebeurd is het tot daar aan toe, maar als je dag in dag uit en dan ook jarenlang met ernstige beperkingen van je autisme geconfronteerd wordt dan is het lijden zeker ondraaglijk. Deze ongewone vorm van lijden heeft mij wel gedwongen om erg ver te gaan met zoeken naar de antwoorden over waarom ik zo ben geworden maar heeft ook ervoor gezorgd dat ik de diepe ongelukkigheid kon opgeven, met als gevolg dat ik weer terug ben en niet meer zo slachtoffer van mijn autisme voel, zeker niet als ik zie wat ik nou bereikt heb.
Ik ging zoeken naar de antwoorden en daar kwam ik bij gezondheid uit, maar daarbij kwam ik nog een buitengewoon harde waarheid tot ontdekking dat het niet alleen mijn klassiek autisme het probleem is maar dat de hele samenleving een gigantische groot probleem heeft op gebied van gezondheid en dat de mens nog nooit zo ongezond is geweest als nu, vandaar dat mensen vooral geestelijk hard aan het aftakelen zijn waaronder autisme een uiting van is. Eerst liet ik mij teveel onder de lagen van diepe ongelukkigheid lijden, vooral door mijn autisme en beperkingen daarvan, al helemaal als er verteld werd dat autisme niet te genezen is en dat je daar levenslang last blijft houden, maar op een bepaald moment was deze zware ongelukkigheid gewoon niet te doen, toch bleef ik maar doorgaan met zoeken naar antwoorden, maar nadat ik te weten ben gekomen dat de mens niet perse hoeft te aftakelen(degenereren) maar ook kan regenereren en zelfs erge aandoeningen kan genezen, gaf dat mij een hoop dat ik WEL iets tegen mijn autisme kon doen, want ik las op internet over dat de moderne mens aan het degenereren is en dat ook autisme met degeneratie te maken had, dat houdt dus in dat als ik van mijn autisme af wil komen, ik juist mijn zelfvernietigende voedingspatroon moest opgeven en overstappen naar veel gezondere voedingspatroon, zo dichtbij mogelijk als wat de gezonde natuurvolkeren aten, dan pas kan ik weer regenereren i.p.v. degenereren en kan mijn autisme aangepakt worden met steeds beter vermogen om sociale interacties aan te kunnen gaan.
Nu is mijn eczeem op mijn gezicht zelfs HELEMAAL verdwenen waar mijn moeder erg verbaasd over is en ook merk ik dat ik minder verlegen ben geworden, sociale angst is aan het afbrokkelen en ook durf ik meer te groeten naar de onbekende mensen toe, voel ook meer op gemak en klap ook minder gemakkelijk dicht wat wel zo kenmerkend is bij autisme. Het heeft alles te maken met hoe je van binnen bent en ongezonde voeding zorgt voor zelfhaat en geestelijke aftakeling, maar echt gezonde voeding zorgt ervoor dat je van jezelf gaat houden en dat je veel beter erdoor gaat voelen, als je van binnen goed voelt en lekker in je vel zit, zonder dat de sluiers van onzekerheid of (sociale) angst in de weg zit, dan gaan mensen door je aanwezigheid alleen al veel meer op hun gemak voelen. Het is zo binnen en zo buiten. Je moet dus eerst jezelf zoveel mogelijk negatieve energieën en ongelukkigheid bevrijden. Of dat nou door de adem of voeding gebeurt, maar je moet niet alleen je geest goed verzorgen maar ook je lichaam wat vooral met voeding te maken heeft.
En zo kwam het dus dat ik al vroeg begonnen ben met verdiepen naar de levensvragen, de ongewone lijden als gevolg van autisme had mij hier naartoe gedwongen.
Maar nu ben ik toch best wel tevreden wat ik bereikt heb, ook heb ik mijn ouders over kunnen overhalen dat ze ook wat meer naar gezondere voedingspatroon overstappen.
Ik zie nu wel in dat het geen zin heeft om mee te gaan werken met de maatschappij die tot nu toe nog altijd erop uit is naar aftakeling, degeneratie en uiteindelijk volledige zelfvernietiging, maar ik vind het fantastisch dat ik wel erbij mag dragen voor regeneratie van de maatschappij
, al is de maatschappij nog steeds voor minstens 95% zwaar gedegenereerd dus als dat mijn voorsprong is, misschien heb je gelijk.
Ja Eckhart Tolle vind ik ook zeer goed. Wat leuk dat je ook zijn boeken leest, dat doe ik wel eens haha
Gezondheid,