Het resultaat van 21 druppels 35% H2O2:
Ik ben nog niet naar het toilet geweest dus deze keer geen 'smurrieverhalen'. Sinds de inname gisteren van 21 druppels ben ik zwaar 'verkouden'. Wie mijn verhaal kent, weet dat ik als kind een wandelende slijmfabriek was. De sigarettenrook die ik inademde, de gepasteuriseerde melk, het slechte eten, de fluortabletjes, ik heb het allemaal opgeslagen in slijm, slijm en nog eens slijm.
Nu ik 44 ben is dat slijm dik en taai geworden, het zit er immers al zo lang. In de loop van de jaren is er door diverse reinigingskuren wel het een en ander losgekomen. Om de zoveel tijd had ik dan 1-2 dagen een ernstige 'verkoudheid', waarbij een gedeelte van dat slijm dun en waterig was geworden en het lichaam dit ging lozen. Ik kon daar zelfs 'ziek' van worden, omdat de hoeveelheid slijm die loskwam niet in hetzelfde tempo via mijn neus naar buiten kwam. Ik heb de afgelopen ruim 4 jaar dat ik hier nu mee bezig ben regelmatig gehad dat het snot er met bakken uitkwam, dat ik het nauwelijks kon bijhouden. Het inademen van ozon heeft dit vorig jaar in de winter nog veroorzaakt. Ik heb ook altijd nasaal geklonken, maar krijg wel van mensen die mij kennen soms te horen dat ik een veel opener stemklank heb gekregen (ik zing ook). Het gaat dus de goede kant op!
Van al dat overtollige slijm in de gezichtsholtes afkomen is een van mijn grootste gezondheidsuitdagingen. Eerdere H2O2-kuren hebben dit niet zo weten te bewerkstelligen als nu het geval is. Ik zit hier letterlijk zwetend en snotterend achter de computer en verbuik hele pakken tissues, er is geen houden aan. Vooralsnog houd ik het tempo aardig bij en word ik niet 'ziek', dat gebeurt pas als de boel hopeloos verstopt raakt, met name in mijn voorhoofdsholtes. Dit ken ik van vroeger, ik kreeg dan nog net geen voorhoofdsholteontsteking, maar het scheelde niet veel. Het enige wat ik dan kon doen was op bed liggen en slapen. Slaap is altijd mijn grootste heler geweest. Ook nu ben ik iets later wakker dan normaal. Ik voel me iets waziger dan normaal, m'n ogen tranen en ik moet om de haverklap niezen of mijn neus snuiten. Het slijm is zeer dun en waterig, een GOED teken! Dit is echt grote schoonmaak!
Mochten er nog andere interessante afvalproducten uit mij komen, dan meld ik mij weer. Ik ga even kijken wat de dag brengt. Ik weet ook nog niet of ik nu doorga naar 24 druppels of even op 21 blijf of zelfs terugga naar 18. Alles wijst erop dat de 25 druppels 35% die in The One Minute Cure worden genoemd (dat je overigens hier GRATIS kunt downloaden: http://files.meetup.com/562554/OneMinuteCure.pdf) voor een gewone sterveling inderdaad wel de max is en dat je alleen als je ernstig zuurstofgebrek hebt, zoals bij kanker of AIDS of andere levensbedreigende ziektes, over de 25 druppels heen moet gaan. Het gekke is, ik ben al eerder op 25 druppels uitgekomen en kreeg toen de indruk dat ik nog wel door zou kunnen gaan. Maar goed, nu is dus de tijd om van zoveel mogelijk van dat slijm af te komen. Ik heb hierdoor een minder heldere en fysiek meer belastende dag, maar so far so good!
Mike