Er heeft zich een nieuw bedrijf aangemeld die H2O2 foodgrade verkoopt. Ze geven in hun mail aan dat de controle op verkoop van 35% foodgrade aan particulieren nog niet wordt nageleefd. Maar dat het er wel aan zit te komen. Bij dit bedrijf kun je nu dus als particulier nog 35% foodgrade bestellen, ze zijn bovendien goedkoper als de andere bedrijven die ik op onze site heb staan en ze rekenen geen verzendkosten.
Hieronder de mail zoals ik die vandaag ontving:
Geachte,
U heeft het over waterstofperoxide foodgrade op uw website en vermeld daar een aantal websites bij waar het te koop is.
De website met de beste prijs, geen verzendkosten + zeer ruime en verse voorraad vermeld u helaas niet. Wellicht door u over het hoofd gezien.
http://www.werkenmetmerken.nl/nl/waterstofperoxide_foodgrade_35_/p/12956
Even over verkoop aan particulieren boven de 12%
Wij staan in nauw contact met dienst veiligheid en justitie en we zitten in een EU samengestelde raad van Nederland, Engeland, Zweden en Noorwegen over de implementatie van de wetgeving precursoren waar de verkoop van o.a. zwaardere concentraties peroxide dan 12% in verordonneerd is. De nederlandse wetgeving moet nog zijn intrede krijgen wat handhaving betreft. Hierdoor is verkoop nog NIET verboden. Dit gaat wel snel (binnen enkele maanden) komen en daardoor is het op korte termijn inslaan van peroxide foodgrade hoger dan 12% verstandig.
U heeft ongetwijfeld vragen, maar dat ga ik dan vast van u vernemen.
Graag zou ik u willen vragen in elk geval ons te noemen op uw website want daar doet u uw bezoeker een plezier mee.
--
Met vriendelijke groet,
Werken met Merken
Een opmerking: de schrijver geeft aan dat ik hun bedrijf wellicht over het hoofd heb gezien maar ik ben nooit op zoek geweest naar bedrijven die H2O2 foodgrade verkopen, ze dienen zich zelf aan bij ons. ;-)
Als je via de link hierboven naar hun site gaat staat er vermeldt dat 'particuliere verkoop niet is toegestaan', maar druk gewoon op de button 'in winkelwagen' en je kunt het bestellen, dus sla gerust maar in.
Lia