H2O2 / waterstofperoxide 35% foodgrade: Een nieuw, goedkoper adres. Joepie!!!!!!

Stuit je met een inname verspreid over de dag niet op een probleem, namelijk dat je de druppels 1 uur voor een maaltijd of 3 uur na een maaltijd behoort te nemen?

Quote:
Je interpreteert mijn 'redenering' anders dan ik bedoel.

Ik lees dat je niet boven 20 druppels inneemt omdat de smaak je tegenstaat. Klopt dat? Dertien druppels is niet veel. Als je geen ontgifting waarneemt met 13 druppels ben je nog niet aan het niveau waarbij je lichaam kan ontgiften. Je lichaam heeft daar die zuurstof voor nodig. Zoals gezegd bij 60 druppels (35%) neem ik bij mijzelf waar dat mijn neus gaat lopen. Kennelijk kan mijn lichaam bij deze hoeveelheid ontgiften in deze vorm.

Ik neem h2o2 niet in het bijzonder in om te ontgiften. Ik neem het vooral in om mijn lichaam van zuurstof te voorzien. Ik heb in het verdelen roofbouw gepleegd (stress, overmatig sporten) en merk aan den lijve dat inname van h2o2 mij heel erg goed doet. Ik merk ook duidelijk verschil tussen 30 druppels per dag en 60 druppels per dag. Dat verteld mij dat mijn lichaam nog steeds extra zuurstof toegediend wilt krijgen.

De reden dat ik niet aan de 20 druppels kom is niet ivm de smaak. Ik wordt dan ontzettend duizelig en merk dat ik de max heb bereikt voor mijn lichaam. Daarnaast denk ik dat 13 druppels ontzettend effectief is, ondanks dat ik misschiet niet tot mijn max ga.

Sinds 4 dagen neem ik H2O2. Ze hebben me een 10% versie gestuurd, dus met 4 druppels begonnen Ik nam eerder al 40 druppels Aerobic O7 per dag dus die dosis moest wel kunnen dacht ik. Opgebouwd naar 5, 6 en vanochtend 8 druppels H2O2-10%

Vandaag heb ik het steeds maar koud.

Vanochtend pijn in mijn lever na inname van water met kokosolie, dus later een grapefruit genomen. Toen had ik natuurlijk zeker koud. Dom van me.

Later levertraan (2ml GreenPasture) en kip met niervet, kokosvet, geelwortel, zout, bleekselderij en wortel genomen. Toen ging het licht uit want mijn lijf vond dat ik móest slapen, wat ik toen ook 3 uur gedaan heb. Teveel van iets, al weet ik niet goed wat. Al vermoed ik wel dat ik steeds weer heftig reageer op de levertraan. Ik kan dan ook niet tegen gefermenteerde voeding zoals zuurkool e.d. Wellicht dat deze dan ook niet goed valt.

Vanmiddag 6 druppels H2O2 -10%

Half uur later halve liter water met halve theelepel NaBiCa.

Binnen 2 minuten boeren en ik kreeg het daarna eindelijk warm.

Wel drukkende hoofdpijn voorhoofd en stijve nek.

Hoofdpijn zakte later wat maar sluimert.

Stijve nek lijkt verholpen met smeren magnesium olie, als blijft er spanning.

Er gaan echter steeds meer gewrichten en oude blessures zeer doen.

Wel zitten al dagen, zo niet weken, de tranen hoog. Het lijkt er dus op dat er vanalles gaande is dus maar rustig aan zo door blijven proberen.

Ik lijk wel meer energie te hebben, en daar ben ik heel blij mee.

Heeft iemand ervaring met H2O2 nemen als de amalgaamvullingen er nog in zitten? Ik vind op het internet berichten dat dit geen goede combinatie is. Jammer, want ik voel me duidelijk wel beter door het nemen van (eerst de Aerobic O7 en nu) de H2O2, qua energie.

Echter krijg ik steeds meer en vaker kiespijn bij een kies die aardig vol zit met amalgaam en steken er meer pijnen de kop op. Dat was dan ook de aanleiding om erover te lezen. Ja, beetje laat nadat ik al H2O2 ben gaan nemen, maar beter laat dan nooit ;)

Nu heb ik het vermoeden dat de H2O2 ervoor zorgt dat de kwik uit de kiezen, en vooral die ene lastige kies meer vrij komt en zich nog meer verspreidt door mijn lichaam. Vandaar waarschijnlijk die rare gewrichtspijnen overal. Hetzelfde gebeurde me met inname van chlorella.

Het lijkt me dan ook zaak dat ik toch maar weer even stop, of in ieder geval minder met H2O2 en eerst de verwijdering van het amalgaam af wacht.

Mochten jullie goede tips, ideeën of adviezen hebben dan houd ik me aanbevolen :)

Ik heb amalgaam vullingen en gebruik ook waterstofperoxide (12%) en zit nu op 20 druppels per dag. Ik merk dat ik lichte hoofdpijn krijg vrij snel na het innemen en dan ik er soms erg moe van kan worden (vooral vroeg in de avond) verder geen last van mijn tanden of kiezen.

Ik ben wel op zoek naar een "recept" om een mondspoeling te maken op basis van 12% waterstofperoxide. Ben het alleen nog niet tegengekomen via de zoekmachine.

amalgaam en spoelen met peroxide: is daar niet iets mee?

@Jeroen1: Wat bedoel je met recept?

Ik spoel met 3% of iets minder. Als je dat bedoelt dan maak je zo van 12% 3%.

3 delen water en 1 deel 12%

(dan krijg je in totaal 4 delen: 12%/4 =3%)

@Cholesteroliscool: zoiets stond mij ook bij.

Ik heb geen amalgaam (wel een brug met een lading metalen erin)

Die link zou o.a. voor Jeroen1 interessant kunnen zijn.

Zeker weten dat H2O2 en amalgaam niet samen gaan. Afgelopen weken was ik -zoals ik hierboven al berichtte- begonnen met Aerobic O7en later H2O2. Enkele dagen geleden kreeg ik steeds meer pijn in mijn lijf en mijn steeds pijnlijker wordende gewrichten wilden ook nog maar slecht bewegen. Het lijkt mij dat het kwik zich vast ging zetten in mijn lijf.

Eerst maar eens het amalgaam eruit en dan weer verder kijken of ik detox met H2O2.

@Johnny, dat is een goeie inderdaad. Kan ik gaan proberen. Ga vandaag ook bellen met mijn zorgverzekering voor wat betreft mijn amalgaamvullingen er uit laten halen en vervangen door niet-amalgaamvullingen.

Ik ga een fles '3%' bestellen. Als ik dan een theelepeltje op een glas water doe, is dat een verantwoorde startdosis? In vergelijking met één druppel 35%?

Theelepels komen in allerlei soorten en maten, waarom geen 10% bestellen en preciezer doseren?

@Meuzik, als je een eigen zaak hebt of iemand kent daarmee die je wil helpen dan kun je gewoon nog 35% bestellen.

Deze verdunning mag alleen niet meer aan particulieren worden geleverd.

Een theelepel is niet echt een nauwkeurige eenheid,

beter even omrekenen en een spuit met schaalverdeling halen.

Een theelepel is rond de 5 ml, een druppel 0,05 ml.

5 ml 3% is ongeveer 8 druppels 35%

(5 ml = 100 druppels 3%: 100/35*3= 8,6)

Over een tijdje mogen particulieren 35% ook niet meer in bezit hebben. (nauwelijks te controleren natuurlijk)

Ik heb uiteindelijk de 10%-oplossing besteld.

Mijn theelepeltjes zijn klein. Er past precies 2 ml in, wat ik meet met het spuitje dat bij de levertraan geleverd werd.

De eerste dosering heb ik met een heel klein bodempje gedaan. Ik probeer zo snel mogelijk naar een theelepel te gaan. Op hoeveel druppels 35 % zit ik dan? (Sorry, ik ben heel slecht in rekenen)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan