Hart (vlees)

Niet lekker? Dan vraag ik me echt af wat er niet lekker aan was.Orgaanvlees heeft een specifieke smaak, maar kan me die van hart niet meer herinneren. Gewoon lekker opgepeuzeld :D

 
Klopt, er zit een specifieke smaak aan, en die vind ik dus niet lekker. Ik vind de structuur ook rubberachtig. Ik denk dat jij gewoon echt een vleesfan bent Alexandra :D

 
San, ik meng het altijd met riblap/lamsvlees en snijd het hart in kleine stukjes, goed aanbraden van tevoren, dan vind ik ze nauwelijks terug. Maar dat is meer voor de volgende keer denk ik...

Misschien kun je deze lading in porties invriezen en beetje bij beetje toevoegen aan de volgende stoofschotels.

 
Dat is een goede Tanja. Dit weekend gaan we weer curry maken met stooflappen, daar kan het wel bij. Vanavond ga ik wel een paar stukjes eten, het is gezond, en de rest dan maar invriezen. Mijn dochter zal er wel weer heerlijk van smullen! We hebben komkommers in het zuur gemaakt, en dat eet ze ook met smaak op. Sta er soms versteld van! Zijn jouw dochters al wat meer bekeerd richting het vlees?

 
Eigenlijk zijn het echte carnivoren aan het worden, maar hart/stoofvlees/lever helaas niet zo graag. Hamburgers, gehakt, worstjes des te meer. Ik denk dat het nog wel komt, vooral de oudste komt van ver (praktisch vegetarisch) en eet nu het vlees als eerste op, nog even en ze eet gewoon mee denk ik. Ze begint al het vet van haar bord te likken (net als haar moeder, goed voorbeeld doet volgen ;) ), dus ik heb goede hoop.

Wat heerlijk dat die kleine meid van jou zo'n pure smaak heeft, daar kan jij nog wat van leren.

Schelvislever moet je eens door de mayonaise/avocadopuree roeren en als dressing over een salade zoals je komkommers in het zuur doen, misschien dat je het dan lust.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.516
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan