Heal the world, highlights

Nou Joke, wat grappig. Want dat laatste wat jij noemt zit ik al maanden mee in me hoofd. Maar heb het niet gezegd. Als je dan van daaruit wil delen op Fb of zo dan moet iedereen de gegevens hebben om in te loggen. Ik weet wel dat als je video’s op privé zet dat het niet verwijderd word. Volgens mij censureert vimeo ook. Tenminste, dacht dat ergens gelezen te hebben.
 
En ja hoor, de eerste link van bovenstaande video is weg gecensureerd.
 
ben nu de video aan het downloaden vanuit de post van Henk. Die doet het nog. Maar eigenlijk zouden we dus een account aan moeten maken op YT. De videos daar op privé zetten. Dan zou je dus de inlog gegevens moeten delen en kan men een screenshot plaatsen van de desbetreffende video waar het om gaat om de vindbaarheid gemakkelijk te maken. Punt is alleen dat dan alles inlog gegevens over internet vliegen en er hoeft maar 1 links dodo te zijn die denkt, leuk, dat ga ik eens veranderen. Dat laatste is dus een issue en weet ik ff geen oplossing voor. Daarom dat idee ook niet eerder geplaatst.
 
Vaak heeft nog iemand de video online gezet dus,….

Thanks! Ga ik dan maar gauw kijken voordat ie weg is.
 
https://topdocumentaryfilms.com/symbols-alien-sky/

Symbols of an Alien Sky. Wauw. De moeite van het bekijken waard. Theorie over eeuwenoude symbolen in alle culturen ter wereld en hoe deze terug te leiden zijn op de hemellichamen/kometen (die nu sterren of planeten genoemd worden). Zeer geloofwaardig. Mijn gedachte na het zien van deze documentaire: het corona-symbool komt terug hierin maar zeker ook de zogenaamde corona-ontladingen die aan de hemel te zien zouden zijn geweest. Een geheim wat de elite of hoe je ze ook wilt noemen, weten, in plain sight: corona-"virus".
 
blue tiger, intervieuw van de huisarts die behandelde met hydrocq. Dit mocht hij niet meer. Hij stelt zichzelf interessante vragen. Ook goed voor normies
&fbclid=IwAR0oJiXslmYtQg1wHkTcSTMf3e8EJ_g4YtYhJFXXLUWfT8mUiecvFVeAEjs
 
Ik plaats deze hier want anders verdwijnt het in de vele andere berichten. Ik weet niet of Ronald Heister van Bossmaker hier al bekend is? Ik zie zijn video en platform voor het eerst en is hetzelfde geluid als dat van Ossebaard. Onderstaande video is van 10-05.

 
Een nieuwe video geplaatst op 14-05 door Rashid Buttar. Omdat er nog geen apart topic over hem is plaats ik het hier even.

House Resolution - 6666 Trace means: Testing Reaching And Contacting Everyone
 
Geen idee wat ik hiervan moet vinden. NESARA/GESARA prima, maar een nieuwe koning? Ik ga nog even kijken hier:

https://www.kingof.uk/documents-legal/

en:



Mike
 
Een duidelijk filmpje van SmartExit met uitleg waarom de 1 1/2 meter samenleving niet nodig is. Helder uitgelegd maar aan het einde alleen maar vragen en geen duiding, dat mis ik een beetje.


https://m.facebook.com/plugins/video.php?height=226&width=400&href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fronald.snijders.3%2Fvideos%2F2977538085616249%2F



Met dit filmpje kunnen alle boetes per direct worden teruggedraaid en de horeca weer open.

@Mike heb je het forum geüpdatet? Ik zie een ander lettertype en ander interface

 
Er heeft idd een nieuwe automatische update plaatsgevonden. Laten we hopen dat nu alle bugs uit de software zijn verdwenen.

Mike
 
Ik heb al 2x iets gepost in de ‘vaccin’ topic en in dit topic, maar er verschijnt ook bij mij niets.
 
dit kreeg ik via een vriendin toegestuurd:

Inge de bruin schreef: !!! DE BESMETTING HEEFT PLAATSGEVONDEN !!!
De volgende golf van virale infectie komt op ons af. Tot nu toe waren slechts enkele mensen besmet, maar het virus lijkt te zijn gemuteerd en zich te verspreiden vanuit verschillende landen - sneller dan ebola.
Het systeembedreigende virus heeft de naam WAKING-UP-FLU gekregen. Het leidt tot een plotselinge helderheid van geest en bewustzijn in het hier en nu.
Het begint vrij onschuldig met de inname van biologisch volkoren en kurkuma, gevolgd door een sterke afkeer van de massamedia. De symptomen ontwikkelen zich vervolgens tot een compassievol, verenigd bewustzijn en een diepe verbinding met de eigen ziel en geest - wat resulteert in een tot nu toe onbekende vrijheid van angst.
De laatste fase is onvoorwaardelijke liefde en dankbaarheid voor de schepping. Traditionele middelen om deze ziekte te behandelen, zoals chemtrails, massale inentingen, dreigingen van een beurscrash of oorlogen lijken volledig zonder effect te zijn.
De duistere machtselite weet niet wat ze moet doen! De wereldgezondheidsorganisatie heeft dit virus een nieuwe waarschuwingscategorie gegeven omdat het het leven op aarde fundamenteel ten goede zou kunnen veranderen.
De WHO heeft zelfs een bericht gestuurd naar 7 miljard aardbewoners: 'Blijf veilig, blijf in je matrix', maar dit had ook geen effect.
Deskundigen noemen dit virus de TRUTH VIRUS en het is zeer besmettelijk. Om te voorkomen dat je het krijgt, moet je het contact met zelfstandig denkende en verantwoordelijk handelende mensen radicaal vermijden! Er bestaat zelfs een vermoeden dat dit virus misschien telepathisch wordt doorgegeven.
Het laatste onderzoek heeft eindelijk het volledige traject van de overdracht onthuld: deze ziekte begint vaak met het lezen van deze gedecodeerde boodschap - met een incubatietijd van enkele milliseconden.
Een warm welkom voor de vrijheid! Ons aantal groeit met de dag!
En een dikke knuffel voor een ieder
 
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=rlnfnsFz6c8

Het andere geluid roepen dan mainstream is niet langer voorbehouden aan complotdenkers of extreemrechtse Facebook wappers. Het andere geluid wordt het nieuwe geluid, namelijk het nieuwe normaal, de retoriek van de wijsheid, ethiek en logisch rationeel denkvermogen. Ik deel een video van Dr. Erwin Kompanje waarin hij in een half uur durend interview zijn bevindingen doet over Covid19, Corona en onze samenleving. Er hoort ook een column van hem bij die ik nog even wil opzoeken.
 
beste mensen, willen jullie dit topic vrij houden van berichten die beter passen in een ander topic. Hoe minder berichten hier staan, hoe beter. Anders is het weer niet overzichtelijk.
Zie mijn openingsbericht.
 
Ik wil er zeker rekening mee houden en dit topic is alleen voor hele nuttige video’s. Alleen soms ben ik bang dat video’s die nuttig kunnen zijn, ondergesneeuwd raken in een topic en daarin plaats ik het hier dan maar. Ik zal beter kijken of het in een ander topic past @naief
 
Hoe alles met alles verbonden is.

Blue Tiger Studio:
'De grote roof van grond en grondstoffen is begonnen. Rypke zeilmaker vertelt aan de bar van Blue Tiger Studio over het grote allesomvattende en verschrikkelijk plan van het World Economic Forum die het plan hebben om de wereld over te nemen en alles en iedereen in de agenda mee te nemen.'

2020-2030: the big reset: bekijk hier dé agenda van het duivelse World Economic Forum!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
538.269
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan