Heal the world, highlights

Mooi he Marijam, ik heb hem ook geplaatst! Over hoge vibraties de wereld insturen gesproken. 😊

Er is ook een film uit van Caroline Cory. Zij leert mensen hun bewustzijn in te zetten om effect te hebben op de werkelijkheid.
Ze heeft klassen waarin ze kinderen geblinddoekt leert lezen bijvoorbeeld.

https://www.superhumanfilm.com
 
Fantastisch filmoje trouwens Marijam wat je plaatste in WWG1 WGA, van The cabal is over.
Die vrouw die ik hierboven aanhaal zegt precies hetzelfde als hij op het einde alleen dan vanuit een vrouwelijke energie.
Ik doel op t specifieke gedeelte dat er nog wat gepusht zal worden zodat meer en meer mensen wakker worden en dat t nog wat stormachtiger wordt. Zij leert ook hoe je je bewustzijn en acties in kan zetten om hier goed doorheen te komen. Ze adviseert bijvoorbeeld op fysiek niveau eten te preppen en water om een aantal maanden mee door te komen.
 
Fantastisch filmoje trouwens Marijam wat je plaatste in WWG1 WGA, van The cabal is over.
Die vrouw die ik hierboven aanhaal zegt precies hetzelfde als hij op het einde alleen dan vanuit een vrouwelijke energie.

Je bedoelt met meer onzinnige bullshit eromheen die er niet toe doet en een hoop gejank? Is dat het 'vrouwelijke perspectief'?

Mike
 
Sorry to bust your bubble, ladies, maar dit ziet er wel EO-jongerendagachtig uit. Waarom vallen toch telkens voor al die softe, zweverige BS?

Mike
 
Jezus Mike waar heb jij last van . Ja ze is inderdaad wat stijfjes maar wat ze brengt is hele goeie kennis, moeten we allemaal operen als big Mike en een eenheidsworst zijn hoe we dingen de wereld in brengen, alleen de mannelijke manier is goed 🤪. De wereld is nou eenmaal ying yang. Verschillende mensen spreekt verschillende dingen aan, ik kan diverse manieren waarderen, zolang ze de waarheid naar buiten brengen en iets proberen te doen voor het collectief. Blijf jij maar in The Mike's way bubble Prima. 😁
 
Ik heb hier maar 1 antwoord op, reeds geschreven in 2013. Dus ja, ik bewaak de 'Mike bubble', het is tenslotte MIJN forum en ik stel geen prijs op dit soort week, oestrogeen geneuzel.

Mike
 
Ik ik ik in het Heal the world topic. Beetje jammer Mike, je zegt niet aan censuur te doen maar wil graag wel dat we in je bubble blijven. Het forum is juist zo levendig aan het worden, terwijl het een tijd terug meer op een one-man show begon te lijken.
 
Van iemand die 'Alpha' in de forumnaam heeft had ik dit eerlijk gezegd niet verwacht. Ik moet ervoor zorgen dat het niet te week en zweverig hier wordt en dat krijg je al gauw met de vrouwtjes. Em dus grijpt Papa Mike af en toe in, dat doe ik al vanaf het begin van dit forum. Overigens verbied ik niemand om dit soort softe shit te posten, ik zeg er alleen het mijne van. Een kippenhok zonder haan wordt ook helemaal niks!

Mike
 
Sorry Mike, ik sta open voor beiden. En ik zie ook het nut in van beide.
In real life kun je me best waarderen denk ik hoor, best een felle tante, hart op de tong en eerder een tekort aan oestrogeen en teveel aan hitte door al die dierlijke vetten die ik naar binnen werk. Altijd meer one of the guys zonder mijn vrouwelijkheid te verliezen, allergisch voor roddel en achterklap.. Mijn kindjes nimmer nooit naar de creche gebracht. Heerlijke heupen en best een lekker wijf. Volgens anderen dan. Doordat ik al wapf vanaf mijn midden 20( hoe scherp is dat voor een vrouw) , ben nu 41 zie ik eruit als iemand van 30. 😜

Maar grapje.. ik kan het wel hebben hoe je het presenteert. Ieder zijn ding. Verder heel goed werk allemaal . 😊
 
You're a good sport, Debsy. Geen gemiep, hou ik wel van! Misschien een idee dat jij er bij bent op de volgende forum-meeting? Wordt ergens in het najaar.

Mike
 
Dat ingrijpen doe je wel steeds op een nettere manier, je schiet wat minder snel in een heftige reactie dan voorheen. Ik ben misschien wat minder Alfa dan m’n forumnaam doet vermoeden. Verder is de naam ook een verhaspeling van de woonplaats Alphen, waar ik vandaan kom. Ik ben het discussiëren op forums niet zo gewend, misschien kan ik daar nog iets in leren.
 
In middels is de film Down to Earth te bekijken. Je kunt via deze site je mail invullen en dan via de link gratis kijken. Ik heb zelf nog geen tijd gehad om te kijken. Maar wellicht de moeite om hier alvast te vermelden. Om mij heen hoor ik er positieve verhalen over.

https://nl.downtoearthfilm.com/payl
 
Dit is wat liefde kan doen, heel.bijzonder verhaal. Als het klopt

https://nl.newsner.com/familie/moeder-houdt-haar-dode-prematuur-vast-en-overtuigt-hem-om-opnieuw-tot-leven-te-komen/
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
538.269
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan