Helende frequenties

Ik heb een adres in Amsterdam die hetzelfde doet.
Hij heeft ook 3 computers aan elkaar verbonden zodat hij oorzaken EN TEKORTEN kan vinden.
Hij is de enige die nog iets zinnigs kan zeggen over mijn gezondheid.
Hij werkt samen met een van de beste otho-arstsen.

Laatst bewerkt:

174HZ - Verminder stress en pijn
285HZ - Energie, veiligheid, overleven
396HZ - Transformeer verdriet en angst
417HZ - Genezing van trauma
432HZ - Heling van depressie en angst
528HZ - Innerlijke vrede, wonderen, Herstel DNA
639HZ - Herverbinding en balancerende, helende relaties
741HZ - Emotionele stabiliteit en problemen oplossen
852HZ - Harmonie, intuïtie, ontwaken
963HZ - Keer terug naar de ware natuur

Iemand een verklaring voor die 'Solfegio'-frequenties?

Reductie tot één getal (numerologie) komt uit op een 3,6 of 9.
Verder geen onderlinge samenhang / toonladder...
En deze quote wordt weer aan Tesla toegeschreven (bron?).
Waar ik ook tegenaan loop: waarom zijn al deze frequenties afgerond? Is de seconde zo'n heilig ding om alles aan op te hangen? (hertz is het aantal cycli per seconde). Waarom niet 639,41821 hz bijvoorbeeld?

Ik kom simpelweg geen goede info tegen.

Kwam nog wel een interessant artikel tegen over wat historische concert pitches in Europa:

2024-11-06_16h28_39.png

Dit is al eens ergens ter sprake geweest. Interessant.
Op youtube zijn geluidsfilmpje te horen toch?

Aftrappen maar!

En hier de originele versie met geluid en niet geknipt:

Om even terug te grijpen naar de start van dit topic; dit experiment haalt in ieder geval het dwaalspiriwiri werk eruit. Frequenties hebben daadwerkelijk een fysieke uitwerking.

Ik dacht dat die nummers 3 en 6 en 9 iets te maken hebben met o.a. de afmetingen van het menselijk lichaam en de natuur. . m.a.w. van onze schepper. Wij zijn geschapen naar zijn evenbeeld?
Niemand heeft dezelfde vingerafdrukken bv.

Laatst bewerkt:
Ik heb nog eens gekeken naar die frequencies.
Er zijn toch op youtube filmpjes te beluisteren met een koptelefoon - de frequenties staan erbij vermeld - om bv in slaap te vallen .

Die lange lijst van steden betekent dat dat ze in iedere stad genoemd in die lijst een andere frequenties hadden?
Bij nader inzien, een concert begint altijd met het stemmen van de instrumenten. op het gehoor dacht ik altijd maar kan zijn dat ze nu apparatuur gebruiken.

Een accordeon is moeilijk te stemmen. Niet even een klepje open doen. Maar net als een piano toon voor toon door een stemmer. .

Laatst bewerkt:
En een piano stemmen is altijd een compromis door de pythagoreïsche komma... Piano stemmen is niet voor niets een volwaardige opleiding!

De pythagoreïsche komma laat zien dat als je zuivere kwinten (een belangrijk muziekinterval) blijft stapelen, je nooit precies uitkomt op hetzelfde eindpunt als wanneer je octaven stapelt - wiskundig komt dit doordat 12 gestapelde kwinten (ongeveer 2^(7/12)) net niet gelijk is aan 7 octaven (2^7), wat betekent dat ons moderne 12-toons muzieksysteem een compromis is waarbij we bewust kleine onzuiverheden accepteren om een werkbaar systeem te krijgen.

Zeker heb ik muziek maakt. Maar vanaf het allereerste begin (jeugd) me nooit verdiept in frequencies. Ik ben trouwens heel blij dat ik hier op dit forum zoveel leer maar dat terzijde .
Begonnen als kind met het accordeonnetje dat er in huis aanwezig was. Mijn moeder had ook een gitaar maar deed ze niets mee.

Moeder deed mij op accordeonles, mocht niet uit mijn hoofd spelen. En op een zangkoor. Vage herinneringen aan dat koor. Op school hadden we een uurtje zingen.
Ook ooit een jaartje gitaarles gehad Vond ik leuk.
Toen ik ouder werd 15 jaar op een koor gezeten. 2e stem gezongen want dat is moeilijker dan de 1e stem. Zolang ik me kan herinneren op accordeon verenigingen gezeten . Speel nog steeds.
2 broers die gitaar spelen.
Ik heb stapels muziek.
Heeft iemand een boek met straus muziek?

Inmiddels ben ik een uur verder en heb dit hele verhaal vanaf het begin gelezen.
Zeer zeer interessant.

Laatst bewerkt:
Een vriend van mij is energetisch therapeut en heeft er een. Ik moet zeggen dat ik ontspannen en wat geaarder ben als ik een behandeling heb gehad. Helaas vergaat dat weer in de drukte van hedendaags leven…
Maar ik denk zeker dat de frequenties, indien je ze dagelijks zou krijgen, onderliggende aandoeningen zouden kunnen opheffen.
vandaag dacht ik aan Balans Balans in Amsterdam. Zij heeft mij wel eens energetisch behandeld en ik heb bij haar ooit een cursus gedaan .
Ik ben zoooo ontzettend ontevreden over mijn gezondheid dat ik haar ga contacten.
die vriend van jou Evaatje zal wel niet in de buurt zitten.

Hoewel ik zojuist een helder idee kreeg. Trage schildklier. Daar slik ik al iets voor maar zal wel te weinig zijn. Ik ben zooo koud.

www.forefronthelth geeft goede adviezen. Ze zijn wel erg langdradig en willen verkopen maar dat moet dan maar.
Morgenochtend temperaturen.

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: JVG
vandaag dacht ik aan Balans Balans in Amsterdam. Zij heeft mij wel eens energetisch behandeld en ik heb bij haar ooit een cursus gedaan .
Ik ben zoooo ontzettend ontevreden over mijn gezondheid dat ik haar ga contacten.
die vriend van jou Evaatje zal wel niet in de buurt zitten.

Hoewel ik zojuist een helder idee kreeg. Trage schildklier. Daar slik ik al iets voor maar zal wel te weinig zijn. Ik ben zooo koud.

www.forefronthelth geeft goede adviezen. Ze zijn wel erg langdradig en willen verkopen maar dat moet dan maar.
Morgenochtend temperaturen.
Wat is in de buurt?
Je kunt z’n website bekijken.
Is 100% wakker en bewust . Dat is ook altijd fijn 😊

Als er iets niet helend is is het wel Rammstein.

Mike
Idd bepaald niet echt het zonnetje in huis die gasten.
Zat een keer op een terras afgelopen zomer waar vervolgens Rammstein met groot volume door dat café over het terras werd uitgebraakt.
Dat was een boeiende belevenis :rolleyes:

Heeft iemand hier een spiriplayer ooit hekocht en gebruikt?

Heeft iemand hier een spiriplayer ooit hekocht en gebruikt?
Waarom zou je zo'n duur apparaat aanschaffen als alles te vinden en te downloaden is? Deze bijvoorbeeld:

Of deze met de pure tonen:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan