Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
174HZ - Verminder stress en pijn
285HZ - Energie, veiligheid, overleven
396HZ - Transformeer verdriet en angst
417HZ - Genezing van trauma
432HZ - Heling van depressie en angst
528HZ - Innerlijke vrede, wonderen, Herstel DNA
639HZ - Herverbinding en balancerende, helende relaties
741HZ - Emotionele stabiliteit en problemen oplossen
852HZ - Harmonie, intuïtie, ontwaken
963HZ - Keer terug naar de ware natuur
Aftrappen maar!
En hier de originele versie met geluid en niet geknipt:
vandaag dacht ik aan Balans Balans in Amsterdam. Zij heeft mij wel eens energetisch behandeld en ik heb bij haar ooit een cursus gedaan .Een vriend van mij is energetisch therapeut en heeft er een. Ik moet zeggen dat ik ontspannen en wat geaarder ben als ik een behandeling heb gehad. Helaas vergaat dat weer in de drukte van hedendaags leven…
Maar ik denk zeker dat de frequenties, indien je ze dagelijks zou krijgen, onderliggende aandoeningen zouden kunnen opheffen.
Wat is in de buurt?vandaag dacht ik aan Balans Balans in Amsterdam. Zij heeft mij wel eens energetisch behandeld en ik heb bij haar ooit een cursus gedaan .
Ik ben zoooo ontzettend ontevreden over mijn gezondheid dat ik haar ga contacten.
die vriend van jou Evaatje zal wel niet in de buurt zitten.
Hoewel ik zojuist een helder idee kreeg. Trage schildklier. Daar slik ik al iets voor maar zal wel te weinig zijn. Ik ben zooo koud.
www.forefronthelth geeft goede adviezen. Ze zijn wel erg langdradig en willen verkopen maar dat moet dan maar.
Morgenochtend temperaturen.
Idd bepaald niet echt het zonnetje in huis die gasten.Als er iets niet helend is is het wel Rammstein.
Mike
Waarom zou je zo'n duur apparaat aanschaffen als alles te vinden en te downloaden is? Deze bijvoorbeeld:Heeft iemand hier een spiriplayer ooit hekocht en gebruikt?
Spiriplayer - Robert Bridgeman
De Spiriplayer is een baanbrekend apparaat dat helende frequenties uitzendt om balans in lichaam en geest te herstellen. Het helpt bij het verlichten van fysieke pijn, vermindert stress, angst en bevordert een gevoel van welzijn. Door middel van specifieke frequenties stimuleert het natuurlijke...robertbridgeman.com