Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit wereldscheppingsverhaal hoeft niet pertinent onwaar te zijn.Dat is pertinent onwaar. Het zijn niet aliens of gevallen engelen die de aarde geschapen hebben voor loosh. Alleen God heeft scheppingskracht en Hij gedijt niet op menselijk leed.
Mike
God zie ik eerder als mogelijk diegene die de mogelijkheid schept waardoor mensen kunnen ontsnappen aan de tirannie van archonten.Dit heet toch 'het grote bedrog'? Waarom houd je dan vast aan het grote bedrog van de gnosten, die geloofden dat God een tiran is die de mens in materie gevangen houdt en een GODIN vereerden, Sofia genaamd? Zij zou de archonten hebben geschapen. Dus God is een tiran en Sofia betekent wijsheid/kennis? Doet nogal denken aan... Lucifer. Lucifer = verlichting d.m.v. kennis = rebellie tegen God. God heeft het kwaad niet geschapen, Hij schiep engelen met vrije wil die zelf kozen voor het kwaad en voor hun val uit Gods gratie.
Mike
Wat u niet mag weten: we hebben na de oorlog 12 MILJOEN Duitsers etnisch gezuiverd
Candace Owens heeft in haar podcast ‘Candace’, die wordt bekeken door miljoenen mensen, onthuld dat de geallieerden na de oorlog zo’n 12 miljoen Duitsers etnisch gezuiverd hebben. Ze baseert zich daarbij op een BBC-documentaire.
Kinderen werden opgesteld in rijen en neergemaaid. Vrouwen werden op brute wijze verkracht en velen van hen pleegden daarna zelfmoord. Dit waren geen nazi’s, maar christelijke burgers, benadrukt Owens.
Voor mij niet na te gaan of dit daadwerkelijk klopt maar niets verbaast me meer inmiddels.
Ik zou niet weten waarom ik in archonten zou moeten geloven.You can't have your cake and eat it too. Je kunt niet geloven in archonten en het geloof waar dit uit voottkomt (gnosticisne) aan de kant gooien.
Mike