het smelten van de ijskappen

Ja, ik had het over beide kampen, omdat bij beide kampen dezelfde struikelblokken tegenhouden dat de waarheid boven komt drijven. Wat is er wetenschappelijk aan om brbrbrbrbrbrbrbrbrbrb telkens weer te herhalen?
Lokale verschijnselen op zich zeggen niets, zeker niet als je via internet hebt gevonden. Als je dat soort ding wilt gebruiken zal je een objectief onderzoek moeten gaan doen op heel veel locaties over heel veel jaren. Psychopaten scheppen er genoegen in om de mensheid angst aan te jagen en dat is ook helemaal niet zo moeilijk omdat de behoefte aan spanning vanwege het in training houden van vechten en vluchten nu eenmaal in de mens aanwezig is.
 
Gerard, we weten allang dat DE ZON het aardse klimaat stuurt. De zon kent cycli van 'solar munimums', periodes waarin het aantal zonnestormen en de daarmee gepaard gaande kosmische straling drastisch afnemen. Dit heeft een ONTREGELEND effect op het wereldwijde klimaat, met vele REGIONALE afwijkingen richting warmte of juist kou en droogte of juist extreme regenval. Daarom is er ook geen peil op te trekken. De algehele trend is er echter een van afkoeling, niet van opwarming.

Mike
 
En dat het stukje opwarming van hooguit de laatste jaren is .. wat nog geen seconde is op de leeftijd van de aarde. David Icke heeft hierover heldere lezingen op youtube staan.
De wetenschappers die het niet met de klimaatreligie eens zijn worden verguist Gerard. Tegenspraak wordt niet geduld.
 
Uitsluitend de alarmisten die ons waarschuwen voor doemscenario’s doen aan pseudo-religie, de andere kant heeft wel de wetenschap aan hun kant.

En elk stevig windje of orkaan wordt aan de klimaatverandering opgehangen.
 
Groene elite zet in 2018 volgende stap naar afbraak welvaart gewone man



http://xandernieuws.punt.nl/content/2018/01/Groene-elite-zet-in-2018-volgende-stap-naar-afbraak-welvaart-gewone-man

Mike
 
http://m.hbvl.be/cnt/dmf20180102_03276168/wetenschappers-waarschuwen-voor-een-mini-ijstijd-we-moeten-voorbereid-zijn/

Joost
 
Heel terloops worden we door de NPO geïndoctrineerd of zo u wilt gemanipuleerd. Waarschijnlijk moet je het leren om het te zien maar soms is het ook best opzichtig en moet je het gewoon willen zien

Verwarrend ? Dan zal ik het uitleggen, gisteravond keek ik naar het NOS Journaal en zoals tegenwoordig wel vaker komt er dan ineens een stuk voorbij wat eigenlijk niet onder het hoofdstuk nieuws past maar eerder een soort mini-documentaire.

Dit keer ging het over The Great Barrier Reef dat voor de Noord-Oost kust van Australië ligt en dat ten onder dreigt te gaan. De reden ? De opwarming van de aarde ! Die boodschap werd al gebracht als een vaststaand feit wat op zich al opmerkelijk is. Nog opmerkelijker was de een of andere wetenschapper, een vrouw in dit geval, die heel terloops, eigenlijk heel achteloos zei dat als wij nou maar zouden zorgen dat de afspraken uit het “klimaatakkoord” van Parijs werd nageleefd dat het allemaal wel weer goed zou komen.

https://fenixx.org/2018/01/05/heel-terloops/

Mike
 
Het werkt net als een religie, je kan zeggen dat het een religie is. Gelovigen zijn ervan overtuigd dat god bestaat. Dat is geen overtuiging uit onderzoek, dat is een overtuiging omdat anderen het je gezegd hebben. Hoe het christendom vaak werkt(e): Door jouw zonden, seks vooral, kom je als je dood bent in de hel, tenzij god jou vergeeft. Om voor die vergeving eventueel in aanmerking te komen moet je heel braaf zijn, precies doen wat hij zegt en dan is het nog steeds niet zeker dat je niet in de hel komt.
Een mens is nu eenmaal bevattelijk voor gezag, dreiging, angst enz. Religies overheden maken handig gebruik van dit soort eigenschappen. Scheiding van kerk en staat? M'm reet! We leven in een vrij land? Waar? Alleen maar wetten en regels, steeds meer en onmogelijker.
Als we hier iets nieuws uitdenken om de mensheid grootschalig te misleiden en we volgen de regels, dan gaat het nog lukken ook. Om het te willen moet je wel psychopaat zijn.
 
We moeten uiteraard nooit het weer verwarren met het klimaat.
Persoonlijk geloof ik wel dat het klimaat aan het veranderen is. Alleen het antropogene deel daarvan is naar mijn idee de bullshit. Mensen oefenen daar weinig tot geen invloed op uit.

Ik zag van de week een docu op VICE waar ze lieten zien dat de Russen heel blij zijn met cilmate change omdat dat voor hen juist meer welvaart genereert. Zo konden schepen nu al via de Noordelijke IJszee van Archelansk naar Wladiwostok en Azie varen, waar ze eerst juist de zuidelijke route via Afrika moesten volgen. Overigens vond ik de docu enigszins tendentieus, want de Russen werden wel een beetje weggezet als slecht, omdat ze blij waren met climate change.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan