Hoe tv, radio en andere media berichten over gezondheid/voeding

Over het 'verhoogde risico' op darmkanker waar de WHO de wereld afgelopen maandag op wees:

So even though we know that according to the stats given we eat only 43.4% of a hot dog per day on avg let’s assume for the sake of argument that you actually eat a hotdog every single day for your entire life. what does that do to your cancer odds.
Well if you do the actual math and multiply 4.84/100 by 118/100 it mans that 18% increase makes a man’s odds of getting colorectal cancer go to 5.7% . For a woman that 4.49/100 multiplied by 118/100 the woman’s odds go up to 5.2%
In other words, if this study is absolutely positively spot on correct eating that hotdog every single day for your entire life raises your odds of catching colorectal cancer by nearly but not quite….1%.
Or to put it another way if you’re a gamer if you eat that hotdog a day then your odds of catching colorectal cancer go from being about the odds of rolling a 1 on a D20 to about the odds of rolling a 1 on a D20.
Now when you put it that way, if you told a guy that giving up bacon decreases your odds of getting cancer by less that 1% most people would decide those odds aren’t worth panicking over and would rightly consider such panic as idiotic.

As you can see the increased risk is minor, so eat bacon and be happy!

http://www.cracktwo.com/2015/10/who-claims-bacon-causes-cancer-heres.html

Mike

Ik heb de aflevering net bekeken. Ik denk dat het niet gewoon een 'stoute' onderneming is. Ik maak eruit op dat we hier met een heel criminele organisatie te doen hebben. Ik ben blij dat ik dit nu ook weer weet.

Gisterenavond haalde de Belgische vegetarische site "vzw EVA" het VTM nieuws met: "de kikkererwt het nieuwe ei".

Goed nieuws dus voor mensen die geen eieren mogen eten wegens dat vieze beest dat "cholesterol" heet en uiteraard voor al dat dierenleed dat we toch weeral veroorzaken. Redenen genoeg dus....

Tegenwoordig maken ze dus chocolademousse en macarons zonder ei!!! Ja Ja het kan beste mensen zo wordt men geïnformeerd op de site van vzw EVA! Dankzij Aquafaba, het vocht dat je in een bokaal kikkererwten vindt. We hebben het uitgetest en het werkt. Het resultaat zijn heerlijke, luchtige desserts zonder eieren en zonder kikkererwtensmaak ;-).

Aqua betekent water en faba betekent bonen. Aquafaba is dus het vocht dat je in een bokaal kikkererwten vindt. Als je het opklopt, kun je er exact hetzelfde mee doen als met eiwit: taarten en cakes bakken, mayonaise binden, meringue en chocolademousse maken, …
Op World Vegan Day op 1 november willen we iedereen aanmoedigen om ook te experimenteren met aquafaba. Het is goedkoop, overal te vinden en er is geen kippenleed aan te pas moeten komen!

Mijn god toch zullen we misschien de eieren ook nog ineens op de zwarte lijst laten zetten door WHO.

Kristien

Ik heb de aflevering net bekeken. Ik denk dat het niet gewoon een ‘stoute’ onderneming is. Ik maak eruit op dat we hier met een heel criminele organisatie te doen hebben. Ik ben blij dat ik dit nu ook weer weet.

hoi Godsgeschenk, ik heb de uitzending ook gezien. Wat mij betreft is Cargill zeker ook niet zomaar een "stoute" onderneming. Hoe deze organisatie te werk gaat: dat onderscheidt zich niet van goed georganiseerde misdaad. Dit betreft een zeer rijke en machtige onderneming die met alles en iedereen een loopje neemt en de mensheid in al haar zwakheden in haar greep heeft.

Mijn god toch zullen we misschien de eieren ook nog ineens op de zwarte lijst laten zetten door WHO.

Jij doet deze voorspelling op 29 oktober. Het is niet of, maar wanneer deze gaat uitkomen. Onthoud deze gedenkwaardige dag!

Mike

Okay, om die ware dingen gaat het mij het meeste.
Ik ben heb dus interesse in David Icke, Robin de Ruiter (alhoewel Pike dit niets voor mij vond), Fritz Springmeier (via Robin de Ruiter) en Marcel Messing en het lijkt me een goed idee om eens te kijken wat deze mensen allemaal verkondigen.

Ik denk dat deze mensen wel veel waarheden zeggen.
Verder blijf ik jou en dit forum volgen.
Op deze manier hoop ik goed geïnformeerd te blijven en mezelf te beschermen tegen de NWO en zijn ideeën, zover ik in mijn macht heb.

Toen ik net wakker werd heb ik erg veel gehad aan Marcel Messing.
Veel info op de website maar ook zijn boek "Worden wij wakker" was voor mij echt een eyeopener!

@Godgeschenk. Ik ben sceptisch en wel om soortgelijke reden als met David Icke. Zulke mensen trekken natuurlijk individuen aan van allerlei soorten en het is daardoor moeilijk te bepalen tot welke slag ze zelf behoren als je ze niet persoonlijk kent. Desondanks is ook bij Marcel Messing een schat aan waardevolle informatie te vinden. Blijf je eigen gezond verstand gebruiken en geloof niets zonder het zelf zorgvuldig te onderzoeken.

Hoi Alethea,
Dank je. Ja, ik probeer nuchter te blijven denken, maar zelf onderzoeken zal moeilijk zijn. Ik kan bv. niet gaan uitzoeken of Obama tot de NWO behoort, zulke dingen moet ik dan maar aannemen als ik me in zulke info interesseer.
Als ik ergens vragen over heb, zal ik zeker ook hier voorbij kijken of het thema al aangesproken is en anders vraag ik het even. Hier zijn veel mensen en veel mensen denken dus mee. En Mike is voor mij een echt voorbeeld.

Blijf je eigen gezond verstand gebruiken en geloof niets zonder het zelf zorgvuldig te onderzoeken.

Uitstekend advies! Je moet een goede 'bullshit radar' hebben!

Mike

Voor mij betekent het in de eerste plaats: uitsluiten van wat ik weet dat iets niet is. Dat is vaak gemakkelijker dan weten wat iets wel is. Het duurt lang, maar je komt dan vanzelf op een spoor van mogelijkheden. Naar gelang inzicht en ervaring ga je patronen herkennen en verbetert niet alleen je bullshit radar, maar krijg je in het verlengde van je waarnemingen ook een tamelijk betrouwbaar gevoel van hoe eea zich zal ontwikkelen.

Dank je. Ja dat merk ik nu al wel bij mezelf als ik dan toch wel eens het nieuws op de TV bekijk. Ik voel dan al aan waarom bepaalde maatregelen gedaan worden of wat erachter steekt.
Het lijkt inderdaad net alsof ik daarvoor sensitiever geworden ben. Ik vind dit wel positief, want zo laat ik me niet meer door al die berichten voorliegen.

Wel moet ik zeggen dat dit waarschijnlijk ontstaan is door de vele info die ik ondertussen me eigen gemaakt heb en de vele berichten hier op het forum. Het is als het ware als een rode draad en alles draait steeds weer om soortgelijke dingen.

Ja, en de laatste tijd vind ik dat er steeds meer leugens zijn en ze volgen elkaar steeds sneller op om tot die NWO te komen. Dat de gewone mens dat niet doorziet is nu voor mij onbegrijpelijk. Maar er zit een heel intelligent brein achter om de mensen te brainwashen en het lukt ze zeer goed.

Dank je Pike. Dus anders dan Davik Icke? Want die vind ik zeer interessant. David spreekt echter wel erover dat wij nog wat kunnen doen. En dus die Robin de Ruiter niet?
Okay, niet zo opbeurend dus.

Wat mij betreft komen al die mensen op min of meer hetzelfde uit. Icke heeft dan een positievere boodschap dat het allemaal uiteindelijk goed komt terwijl de Ruiter denkt dat alles hopeloos is. En daarbij denkt Icke natuurlijk dat er interdimensionale reptielen achter de schermen aan het werk zijn.

Ook Messing en die andere vent die je noemt hebben het over een 'global cabal' van elite die een NWO nastreven.
De een focust meer op de joden de ander weer ergens anders.
Vraag je af wat de meerwaarde voor jezelf is om nog meer van hetzelfde te gaan bestuderen. Vooral omdat je toch al snel in de stress schiet. En dat snap ik helemaal want dat heb ik zelf ook vaak maar je schiet er echt niets mee op om dagen zo niet weken allerlei complot feiten te bestuderen die toch allemaal op hetzelfde neerkomen. Volgens mij ben je al goed genoeg geïnformeerd over de duistere agenda van de globale psychopaten.

Fritz Springmeier is een insider. Zeer de moeite waard. Houdt wel rekening met zijn zeer christelijk/evangelisch motief.

Dank je Pike. Ja, ik weet niet waarom ik dit zo diep uitspit en het inderdaad op hetzelfde neerkomt. Ik vind het zeer interessant. Misschien komt het wel door het saaie oppervlakkige domme maar wel zware werk wat ik heb.
Ik heb het gevoel dat ik verklaringen probeer te vinden voor het feit dat mensen in een organisatie zoals waar ik zit, terechtkomen in deze tijd. Hoe komt het dat menen zo dom ongeschoold zwaar laagbetaald werk moeten doen om maar te kunnen overleven. Ja, en dan ga je zoeken, waarom een maatschappij zich zo ontwikkeld.
Ik weet niet waarom, maar ik vind die zaken gewoon interessant, niet leuk, maar wel boeiend om te weten. Alsof ik daarmee kan overleven en de NWO kan ontkomen. Waarschijnlijk overdrijf ik en ik ben er ook niet uitsluitend mee bezig hoor. Maar mijn hobby is nu eenmaal informatie vergaren en eerst heb ik mij gestort op de WAPF en alles wat daarmee samenhangt (en nog steeds) en nu ga ik verder.
Het komt misschien raar op anderen over. Maar ja, iedereen heeft wel een hobby en de mijne is lezen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan