Hoe tv, radio en andere media berichten over gezondheid/voeding

Via Google zoekend op superbacterie staat het al op www.gezondheidsnet.nl (eind 2016) uit India.
Ik meen dat het TV programma destijds over Fagen juist daarover ging, dat ze met fagen alsnog mensen kunnen genezen als de antibiotica niet werkt. Dan maken ze een passende antibiotica.
Wat zeggen ze nu precies in dit engelse bericht. ??Is daar nu een uitbraak. En er is zoveel wat wij niet mogen weten.

Fipronilgate – Inmiddels 2,5 miljoen kippen geruimd
Sector sluit meer ruimingen niet uit

http://nieuws.tpo.nl/2017/09/08/fipronilgate-inmiddels-25-miljoen-kippen-geruimd/

Mike

Volgebs Piet Baars gaan ze achter Nederlandse kippenboeren en veehouders gaan omdat ze 3-D geprint 'vlees' willen pushen. Jon Rappoport over dit soort laboratorium'vlees':

Mike

Hebben jullie gezien op de TV? Mevrouw heeft een zoon, die zat naakt in een isoleer-cel, had medicatie geweigerd.
Politie werd gewaarschuwd, kwamen met 6 man naar binnen en "behandelden"de jongen met een taser. toegeven dat dat eigenlijk niet kon was er niet bij. Schande.

Fipronil. Op Foodlog stond laatst dat de WUR Wageningse universiteit zelf ook fipronil had gebruikt.

Kan ik op deze website - world unity.me veilig - veilig lezen?
en wat vinden jullie van deze site?

Ik krijg zojuist een mail van Foodlog dat de ned. regering glyfosaat wil toestaan voor nog eens 10 jaar.

https://www.nu.nl/eten-en-drinken/4943510/nvwa-verzuimde-giftige-gojibessen-winkels-halen.html

Lubach kraakt alle complementaire zorg af omdat het niet 'bewezen' is. Het is net of ik luister naar een uitzending van de antikwak club.
Net als met zijn uitzending over vaccinaties indertijd.

Ook al is deze video ongeveer een jaar geleden opgenomen, toch zeker een leerzaam uurtje met Désirée Röver over o.a Zwarte Piet, Trump, Hillary, trauma, gluten, tarwe, medicijnen, vaccinatie etc. Ook een kort iets met/over ms kwam erin voor.

Hoe Kun Je Weten Welke Informatie Echt Is? - Désirée Röver

Ook haar video Agenda 21 - Désirée Röver is de moeite van het beluisteren waard.

Vaak worden we op TV compleet de verkeerde hoek in geduwd als het op voeding aankomt.

Antoinette Hertsenberg is niet de meest populaire presentatrice gezien haar eerdere programma over alternatieve geneeswijze maar in het programma Dokters van morgen laat ze zien hoe de mensen in Leende veel kilo`s aan lichaamsgewicht verliezen en geen insuline meer hoeven te spuiten etc. De bakker, frietzaak en Super ..allemaal werken ze er aan mee en de kilos vliegen er bij de deelnemers af. De sportarts Hans van Kuijk krijgt diabetes patiënten vanuit het ziekenhuis om deze te helpen. Eten volgens het voedingscentrum hielp niet om af te vallen en juist het tegenovergestelde VET eten en meer bewegen wel.Hij ging dus lijnrecht tegen het voedingscentrum in.

Ojee, het NOS Journaal wordt gevirald

Het begon met een item over het plan om woningen van het aardgas af te halen. ‘Een gigantische opgave, maar wel haalbaar’, aldus de NOS, op last van netbeheerder Stedin. Waarop dit lollige itempje volgde, met twee gewone burgers die van het gas af willen en daar een vlog over bijhouden:

Eh, juist. ‘Bewoner’ Ingrid? Een beetje verbaasd over haar gebruik van het jargonwoord ‘transitie’, besloot ik toch eens te googelen wie deze mevrouw eigenlijk is.

https://keulemans.wordpress.com/2017/10/13/alliander/amp/

Dit past beter in de topic over het smelten van de ijskappen in het geopolitiek forum. Absurd hoe we weer bij de neus worden genomen!

Mike

Was wellicht beter daar geweest, sorry. Ik denk dat deze methode merr rehel dan uitzondering is. De items zijn ingekleurd puur om de kjjker te beïnvloeden, propaganda!

Op zender Arte was er vanavond een uitzending getiteld Roundup, der Prozess.
Het ging over het internationale Monsanto Tribunaal in Den Haag. Vele mensen die ziek waren geworden kwamen getuigen. Ook werden veel foto,s getoond van mismaakte dieren. 20.15 tot 21.45. Is waarschijnlijk voor geinteresseerden terug te vinden.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan