Mijn conclusie is dat iemand die in het verleden bewezen heeft er keihard naast te kunnen zitten, dat je die inhoudelijk zeer kritisch moet benaderen wat betreft nieuwe theorieën.
Laatst nog zo'n voormalig satanist die openlijk afstand neemt van z'n foute verleden, daarvan wijs jijzelf toch ook al op voorhand z'n nieuwe theorieën af.(en terecht ik ga ook niet 10 uur na zo'n mafklapper zitten kijken)
Wat mensen vaak als mechanisme/automatisme hebben is wanneer je de gedachte niet aan kan vallen, val dan de denker aan. Dus ergens snap ik wel dat je het zegt.
Maar wat mij opvalt is dat de inhoud in deze topic nauwelijks wordt besproken. Laat staan kritisch gewogen en dat is mij een stap te snel. In de youtube comments word er ook al opgeroepen om Savory een nobelprijs toe te kennen.
Als het allemaal klopt juich ik het zeker toe, maar graag meer proof of concept en niet Savory alleen die dit beweerd, maar meer onafhankelijke bronnen die het zelfde claimen.
http ://www.ted.com/talks/allan_savory_how_to_green_the_world_s_deserts_and_reverse_climate_change
Hier in de comments ook weer discussie en er wordt van alles op een hoop geveegd zoals opwarming van de aarde, co2-uitstoot. Sowieso al een lastig onderwerp om te bevatten zonder al dit soort zaken die de discussie onnodig verder vertroebelen.