Hoi, terug van weggeweest met een vraag waarbij ik heel erg aan jullie dacht.

Exact, naief! Daarom was de 'argumentatie' van de Amerikaanse overheid (BLM) tegen de Bundy-ranch ook zo'n gelul. Zijn koeien zouden het leefgebied van de schildpadden daar ruineren. Het tegendeel was waar: de schildpadden gedijden juist op de voedzame mest van de runderen!

Mike
 
Dit is wat veganisme doet met je hersenwerking - het maakt je dogmatisch en star:



Vertel mij eens, is dit goed voor de aarde, boze veganisten die met drogredenen vleesetende klanten in een restaurant lastigvallen? Hoeveel vleeseters ken jij die dit in een veganistisch restaurant doen? Ze nemen het op voor Cecil de leeuw, een VLEESETER! Kijk eens hoe ongezond die vrouw en haar groep er uit zien!

Mike
 
Valt me nog mee dat de gasten en het personeel zo rustig blijven. Ik weet niet of ik m'n mond had kunnen of willen houden als ik daar had gezeten.

Mark
 
Het makkelijkst zou dus zijn om de bestaande wilde kuddes van natuurlijk vijanden te voorzien, jacht/slacht en roofdieren zodat ze zich regelmatig verplaatsen

Maar wat die lui nu veelal doen om bebossing tegen te gaan is hele grasvlaktes plat branden. Dus het zal nog heel wat voeten in de aarde hebben om holistic planned grazing in de praktijk te brengen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.478
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan