Hongarije

Heeee,, JeeeeVeeeeGeeeee !
Lekker emotioneel weer ?
Eerst lezen en begrijpen, dan pas reageren misschien ? :unsure:
Neen, absoluut niks emotioneel. Degene die er niks van snapt ben jij.

Waarom zouden die vrouwen moeten gaan werken om die korting te krijgen ? (huwelijksquotient)

Laatst bewerkt:
Neen, absoluut niks emotioneel. Degene die er niks van snapt ben jij.

Waarom zouden die vrouwen moeten gaan werken om die korting te krijgen ? (huwelijksquotient)
Hoe heeft moederschap baat bij deze belastingskorting maatregel in Hongarije ?
Een huwelijksquotientformule heb ik daarbij niet gevonden.

Goed moederschap & goed vaderschap (ouderschap) = werk, in mijn beleving het belangrijkste werk !

Zolang goed ouderschap niet direct als werk wordt erkend en maatschappelijk én financieel grondig ondersteund wordt, is deze maatregel in Hongarije in mijn optiek vooral hol verkiezingsseizoen gebrabbel.
En ik ben niet de enige die dat zo ervaart.

Heb ik iets over het hoofd gezien, bepaalde info niet gelezen ?
Dat lees ik dan graag van je.

Ik zal me even mengen in de discussie. Ik denk dat je realistisch moet zijn. Je kan wel willen dat vrouwen thuis blijven en uitsluitend echtgenoot en moeder zijn en beseffen dat dit hun aandeel is in een gezonde maatsvhappij, maar de realiteit (ook in Hongarije) is dat veel vrouwen werken en daarmee concurreren met mannen. Daarnaast geilen vrouwen op succes en zijn ze veel materialistischer dan mannen. De klok terugdraaien lukt niet meer, dus je beste optie is vrouwen financieel belonen voor het moederschap d.m.v. korting of zelfs kwijtschelding van inkomstenbelasting. Dat is gewoon een praktische eerste stap naar een terugkeer naar een gezonde samenleving, het is wat het is.

Mike

• Leuk
Waarderingen: Surv
Ik zal me even mengen in de discussie. Ik denk dat je realistisch moet zijn. Je kan wel willen dat vrouwen thuis blijven en uitsluitend echtgenoot en moeder zijn en beseffen dat dit hun aandeel is in een gezonde maatsvhappij, maar de realiteit (ook in Hongarije) is dat veel vrouwen werken en daarmee concurreren met mannen. Daarnaast geilen vrouwen op succes en zijn ze veel materialistischer dan mannen. De klok terugdraaien lukt niet meer, dus je beste optie is vrouwen financieel belonen voor het moederschap d.m.v. korting of zelfs kwijtschelding van inkomstenbelasting. Dat is gewoon een praktische eerste stap naar een terugkeer naar een gezonde samenleving, het is wat het is.

Mike
Dat zou in theorie kunnen werken ter bevordering van het aantal kinderen. maar of het moederschap zelf én met name die extra kinderen daar dan qua persoonlijke ontwikkeling voordeel bij hebben ?

⚡🇭🇺🇮🇱JUST IN:

Hungary announced its intention to withdraw from the International Criminal Court during Israeli PM Benjamin Netanyahu’s visit to Budapest, where he was warmly received by Hungarian Prime Minister Viktor Orbán, despite an ICC arrest warrant against him for alleged war crimes and crimes against humanity in Gaza.

At a joint press conference, Netanyahu called Hungary’s decision “bold and principled.”

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.575
Leden
8.677
Nieuwste lid
Spell66
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan