Hongarije

Vond ik ook.

Het laat je wel kritischer kijken naar Orban. Ik wist wel dat er op papier ook covidmaatregelen waren in Hongarije maar niet dat ze in de praktijk ook zo erg werden nageleefd. Orban eet van twee walletjes. Het is de vraag of hij doet wat kan terwijl hij onder druk wordt gezet of dat het gewoon een gore opportunist is.

Wat zegt dit over vrouwen? Je zou kunnen communiceren dat ze dit moeten doen voor de toekomst van land en volk. We weten echter dat vrouwen geen in-group loyalty hebben, ze leveren zichzelf probleemloos uit aan buitenlandse veroveraars. In plaats daarvan moeten vrouwen gepaaid worden met geld. Geld = succes, iets wat voor vrouwen woest aantrekkelijk is. Nu weet je waar de term MATERialisme vandaan komt.

Mike

Ik snap wat je zegt, JVG, maar zonder financiele prikkels gaan moderne vrouwen niet meer kinderen baren. Trump wil een soortgelijk beleid ook gaan invoeren.

Mike

Ik snap wat je zegt, JVG, maar zonder financiele prikkels gaan moderne vrouwen niet meer kinderen baren. Trump wil een soortgelijk beleid ook gaan invoeren.

Mike
Ik ben niet tegen de fin. prikkel, ik bedoel eigenlijk niet voor de vrouw maar wel voor het gezin met een eventuele clausule igv scheiding of iets dergelijks.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan