Hongarije

Viktor Orban is definitief af.

Hoe voelen de Nederlanders die hun heil hebben gezocht in Goulash-land zich nu?

Mike

Wat moet ik mij er bij voorstellen?

Orbán de opportunist?

Hij doet wel degelijk dingen waar de NWO niet blij mee is, zoals toenadering tot Rusland zoeken.

Het is duidelijk dat er twee tegenovergestelde gedachtenstromen bestaan binnen de Deep State, die we politiek links en rechts noemen.

We hebben de linkse Soros-lijn die uitgaat van het afbreken van de natiestaat d.m.v. massaimmigratie, klimaathysterie, feminisme, LGBTQ en andere vormen van cultuurmarxisme.

En dan is er de rechtse lijn van o.a. Orban, Wlders en Netanyahu die uitgaat van behoud van de natiestaat op basis van ethniciteit, cultuur en eigen volk eerst.

Beiden zijn het twee koppen van dezelfde draak. We zagen dit recentelijk ook in Spanje m.b.t Israel. Links is pro-Palestijns en anti-Israel maar zadelt een land en volk wel op met allerlei schadelijke vormen van cultuurmarxisme. Rechts is anti-Palestijns en pro-Israel maar zadelt een land en volk wel op met allerlei schadelijke vormen van koloniaal racisme.

Of de twee koppen weten dat ze toebehoren aan dezelfde draak of dat het juist de bedoeling is dat ze met elkaar in competitie gaan weet ik niet. Ik vermoed het laatste zodat de echte onzichtbare machthebbers kunnen zien welk model het best aanslaat bij welke doelgroep.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan