Hongarije

Gekke Gay van Hoffstad gaat ff de fout in... verspreid 'fake' news.

hunspoof.jpg hunreal.jpg
spoof real

Ouder bericht, maar inmiddels ken ik 2 (ongevaccineerde) mensen die in ziekenhuis terecht kwamen en volgepropt werden met Remdesivir. Ventilator niet en beide zichzelf ontslagen: 1x maanden ziek en hersteld (40'er), 1x na een jaar nog verrot (60'er). Er zullen ook daar adviseurs, politici en zeker medisch verantwoordelijken aan de galg bungelen.

Dat verklaart de totale destructie van bomen/bossen die ik tekens weer zie als ik door Duitsland rijd:
Blijkt dus dat de bomen naar China en USA gaan ipv in de Duitse kachels.

Dat verklaart de totale destructie van bomen/bossen die ik tekens weer zie als ik door Duitsland rijd:
Blijkt dus dat de bomen naar China en USA gaan ipv in de Duitse kachels.
Klopt helemaal..ik heb een tijd in Duitsland gezeten. En daar wordt alles weg gekapt. En gaat naar China. Het komt door een Tor die de bomen aantast , geen grap! Gewoon hele stukken bos gaan eraan. IMG_20220923_142628.jpgIMG_20220923_142443.jpg

Wow dit heb ik wel eens gezien, maar er wordt ook gewoon gekapt denk ik .. kappen om het kappen (en verkopen). Ik rij meestal dezelfde route en waar dan eens een groen bos stond is dan een woesternij. Snel verkopen voordat de eigen bevolking uit nood gaat kappen?

Maar het is hier niet anders:

Schoorl duinen .. alsof er een bommentapijt op gestort is. Andere gemeentes doen het in het geniep: 50% uitdunnen (zelfs bossages), volgende keer weer 50%, etc. Reed poosje terug langs Noordzeekanaal. In paar jaar tijd Zaanse deel (van grotere bomen) ontboomd... alleen bossages. Ik vermoed dat waar er nog wat bomen stonden al beverwijk was.

Wow dit heb ik wel eens gezien, maar er wordt ook gewoon gekapt denk ik .. kappen om het kappen (en verkopen). Ik rij meestal dezelfde route en waar dan eens een groen bos stond is dan een woesternij. Snel verkopen voordat de eigen bevolking uit nood gaat kappen?

Maar het is hier niet anders:

Schoorl duinen .. alsof er een bommentapijt op gestort is. Andere gemeentes doen het in het geniep: 50% uitdunnen (zelfs bossages), volgende keer weer 50%, etc. Reed poosje terug langs Noordzeekanaal. In paar jaar tijd Zaanse deel (van grotere bomen) ontboomd... alleen bossages. Ik vermoed dat waar er nog wat bomen stonden al beverwijk was.
𝙍𝘼𝙂𝙉𝘼𝙍 kap met die bomenkap 🤣🤣🤣🤣

Hoe zouden die torren daar gekomen zijn met al die geheime dienst loboratoaria overal. In Hongarije rond deze tijd op sommige (bosrijke) plekken plagen van bozeheersbeestjes. Die krengen bijten en stinken als ze bang zijn. En helaas vernietigen ze de echte lieveheersbeestjes. Meegemaakt: 1 uur achter elkaar stofzuigen en 2 overvolle stofzuigerzakken. beetje vergelijkbaar met tsunamis op landsgrenzen.

Op Ragnar's foto trouwens ook een lekker uitgewaaierde chemische chemtrail lucht.

The nation of 1956 can only say that he who fights for freedom and national independence is a friend of Hungary.
The natie van 1956 kan alleen zeggen: hij die voor vrijheid strijdt en nationale onafhankelijkheid is een vriend van Hongarije.

Orban zweert in toespraak Hongarije te verdedigen tegen de EU​

“De les van 1956 is duidelijk. Wie ons op de nek wil zitten is gedoemd te mislukken” zei de premier. “We hielden stand toen het eerste veroveringsrijk ons aanviel, en we zullen er nog steeds zijn als het laatste instort.”

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan