Hongarije

Hongarije stuurt ze terug of zet(te) ze op de bus naar Oostenrijk. In het zuiden dus blokkade van een dubbel hek en prikkeldraad. Ik meen dat Hongarije nu ook Servie en/of Kratie helpt met leveren van hekken voor hun zuidgrenzen. Hexit + Pexit + Slowexit ... wie weet. Interessant. Kan ik wellicht een Russische rekening nemen.

Momenteel veel "vluchtelingen" uit Zelensky's Nazikraine (kleine grenslijn oostzijde. Ik weet niet precies wat ze daarmee doen omdat dit (zijn het echte vluchtelingen?) een bevolkingsgroep is uit het Karpatische bassin of directe omgeving die beter kan en wil integreren, maar geruchten (geen artiklen gevonden): velen Afrikanen komen via Ukraine. Dat (verdienmodel, een van de nationale producten van Ukraine) zou me niets verbazen.. De meeste illegalen willen toch op doortocht want in het Westen is meer te cashen en als je gratis woning je niet bevalt steek je die in de fik en krijg je een nieuwe (2x een Nederlander die die sociale woning niet krijgt).

Ik heb ook al eens een bericht gezien dat Hongarije Ukraiense parlementsleden heeft gearresteerd met veel geld en goud in de auto toen ze de grens overstaken. Ik kan helaas het kaartje 'prognose islam in Europa in 2050' niet vinden. Uit mijn hoofd <5% voor Hongarije (in 2050!.. Zweden Duitsland en Nederland meen ik 20%+). Ooit een item gelezen: als een groep import boven de 10-15% komt is het proces van omvolking onomkeerbaar.

Heb nog nauwelijks hoofddoekjes gezien en nog nooit een burka, maar ben nog niet overal in grte steden geweest. Vermoedelijk zijn ze er wel in Budapest of andere grote steden. Er waren wel problemen met islam in Budapest, maar (bij monde van een religieus islamitisch leider was dat ruzie tussen verschillende stromingen binnen de islam zelf). Budapest ong. 2 miljoen inwoners (20% van totaal). De rest van het land (3,5x groter dan NL) is vrij leeg.... rust (wel veel blafbeesten), ruimte.

Het is er niet een Walhalla want er is problematiek met zigeuners. Maar je merkt (ziet) bij bezoek aan dorpen dat snel genoeg. Ik heb er 1x een van het terrein gesch.. begeleid. Geen agressie, duidelijk gemaakt .. wegwezen. Een kennis: koperen scheepsbel aan de straat gestolen. In dorp veel stennis gemaakt ... hing ineens weer terug.

Nooit meer gezien. In buitengebieden (leegte!) zie je huizen (vooral de meer alleenstaande zonder directe buren) met traliewerk, maar dat is denk ik in veel Westerse landen ook geen overbodige luxe. Budapest ben ik nog niet geweest in de avond. Andere grote stad (Pécs) wel. Feestavonden (soort lichtjesfeest e.d.) meegemaakt. Stampdruk. Kleine kinderen mogen dan ws laat opblijven en rennen spelend rond rondom een vijver, bezoeken met ouders allerlei marktkraampjes. Gemoedelijk allemaal. Daar heb ik nog niet onveilig of onprettig gevoeld. Dat kan ik voor geen enkele grote stad / stadscentrum in Ghollandia / Nemetország (Moffrika) zeggen. Ik ga die grensstreek met hek nog wel eens bekijken. Er wordt momenteel gerekruteerd voor speciale politie-eenheid voor bij de grens. Ze verwachten toename Balkanroute (met steeds vaker illegalen anagetroffen die bewapend zijn... zouden ze die ook van de EU krijgen net als de blanco debetcards/bankpassen?) uiteraard gestuurd door DeepState en bekostiigd van ons belastinggeld door de EU).
Het is geen paradijs waar niets gebeurd. De taal is vreselijk lastig (nauwelijks herkenningspunten). Maar veel pluspunten voor velen die rust, ruimte zoeken.

Begrijpelijk. Wellicht verandert daardoor het proces m.b.t. aankoop onroerend goed en verkrijgen van verblijfsvergunning (was redelijk simpel) maar daarentegen waarschijnlijk niet onmogelijk worden. Maar dat is nu nog speculeren.

Helaas had ik dat voorspeld. Hongaren zijn super slaafs volk. Vaccinatiegraad van minimaal 70% (volgens regering daar). Nauwelijks demonstraties. Orban, hoe goed hij nu ook lijkt bezig te zijn (en er zijn zeker voordelen in Hongarije en ik sta achter groot deel van zijn beleid) kijkt in een mogelijke toekomst ook naar 'de lus' van de galg. We weten niet op welk hoog / geheim niveau hij voor de gek is gehouden of het wist. Zijn 'maak veel kinderen vanuit Christelijke gedachtengoed + wettelijk bestaa alleen M+V staat lijnrecht op prikjes-genocide. Moeilijk.

Heel lastig want als Orban wegvalt .. krijgt de linkse mentale ziekte mogelijk vrij spel en gaan de grenzen daar gewoon open zoals de EU dat wil en wordt Magyarország gewoon Afrikarország. Maar hopelijk worden de slaven daar eindelijk wakker. En afscheiding en toetreding tot BRICS ... we zullen zien.

Mijn aardige buren (allemaal 3-5x volgeprikt begrijpen niet dat ik het niet doe, maar ik blijf er gewoon welkom (en zij bij mij). Zo ook enkele gevaccineerde familieleden/kleinkind van mijn relatie (niet gevaxxed) maken er geen probleem van (wel van het onderwerp bespreken). Slaafsheid / overheids Stockholm-syndroom. Maar ik merk dus minder haat richting ongevaccineerde bio-terroristen (vanuit politiek). In winkels (Lidl b.v.) liepen wel masker-nazi's rond onder personeel. In maskertijd 2021 (verplicht = keuze van burgemeester in grote steden) ... niemand op straat die tegen me begint te schelden, politie belt of een grote boog om me heen maakte ...

Helaas had ik dat voorspeld. Hongaren zijn super slaafs volk. Vaccinatiegraad van minimaal 70% (volgens regering daar). Nauwelijks demonstraties. Orban, hoe goed hij nu ook lijkt bezig te zijn (en er zijn zeker voordelen in Hongarije en ik sta achter groot deel van zijn beleid) kijkt in een mogelijke toekomst ook naar 'de lus' van de galg. We weten niet op welk hoog / geheim niveau hij voor de gek is gehouden of het wist. Zijn 'maak veel kinderen vanuit Christelijke gedachtengoed + wettelijk bestaa alleen M+V staat lijnrecht op prikjes-genocide. Moeilijk.

Heel lastig want als Orban wegvalt .. krijgt de linkse mentale ziekte mogelijk vrij spel en gaan de grenzen daar gewoon open zoals de EU dat wil en wordt Magyarország gewoon Afrikarország. Maar hopelijk worden de slaven daar eindelijk wakker. En afscheiding en toetreding tot BRICS ... we zullen zien.

Mijn aardige buren (allemaal 3-5x volgeprikt begrijpen niet dat ik het niet doe, maar ik blijf er gewoon welkom (en zij bij mij). Zo ook enkele gevaccineerde familieleden/kleinkind van mijn relatie (niet gevaxxed) maken er geen probleem van (wel van het onderwerp bespreken). Slaafsheid / overheids Stockholm-syndroom. Maar ik merk dus minder haat richting ongevaccineerde bio-terroristen (vanuit politiek). In winkels (Lidl b.v.) liepen wel masker-nazi's rond onder personeel. In maskertijd 2021 (verplicht = keuze van burgemeester in grote steden) ... niemand op straat die tegen me begint te schelden, politie belt of een grote boog om me heen maakte ...

Dank voor de info as usual P.

Ik ga over week of anderhalf op excursie naar Hongarenland.

Lekker zelf eens kijken hoe het daar is

Shit ... dat gebied wilde ik komend voorjaar doorheen. Dat wordt niet langs de weg in de bus slapen.

En als de industrie daar gebruik van maakt .... een paar dagen later dit bericht
:poop:
20L diesel per dag mag je tanken. Brandstofprijzzen oostenrijk omhoog (CO2 tax)

Goedkoop stoken/koken in huis op diesel alleen als je een hele oude kachel hebt die dat kan. En als ik het goed begrijp moet je die 20 liter wel uit je auto hevelen (geen losse vaatjes).

Laatst bewerkt:
Bijna geen diesel meer én koffieprijs explodeert.
:coffee:

Helaas draait mijn auto op diesel en ik op koffie =
misschien wordt het dan toch oorlog uitvechten in NL i.p.v. voedselproductie in Hongarije.

Ben voor geweldloos verzet maar spiritueel wordt mijn geduld heel erg op de proef gesteld.
Putin: ik stuur de coordinaten voor Den Haag (Binnenhof), Brussel (EC) & Washington DC (seniele resident).

Benzine voor Hongaren is goedkoop (oude prijs), maar max. per tankbeurt. Energie hoge prijs voorbij de drempel van oude lage prijs. Als het Hongaarde "CBS-CPI" boodschappenmandje enigszins vergelijkbaar is met Nederland komt inflatie voor een voor groter deel voor rekening van voedsel. Maar ik vermoed dat Hongarije officieel een hogere inflatie heeft. Niets is politici vreemd, inclusief leugentjes.

Een groot deel van voedsel in supermarkten komt van Lidl (DE), Aldi (DE), Tesco (US), Coop (vergeet er vast en paar) en kleinere lokale Tommarkets en zo. Die prijzen liggen op gelijk niveau met Nederland (alhoewel momenteel veel forinten voor een euro). De 'normale' prijzen zijn voor de verhoudingsgewijs lagere salarissen al vervelend, laat staan na inflatie. Het zelf kweken is daar nog normaler dan in het Westen.

Just thinking out loud...

De Forint staat onder druk

Klopt, maar (blijft lastig die conversie) een jaar geleden "kreeg" 350-360 forint voor 1 euro nu bijna 430 (ong. 20%). Dat heft voor wie forinten koopt met euro de inflatie in Hongarije (20%) op. Maar alles wat Hongarije importeert omgekeerd.

Maak me meer zorgen over de diesel/brandstofvoorraad... en de rest.

Net gesproken met mijn nl-garage. Afgelopen 1-2 weken veel onderdelen +10-12% (na al stijgende lijn). Wakkere eigenaar kan weinig anders zeggen over verder prijsverloop / toevoer onderdelen? Ik wel: fabrieken sluiten volgens plan (al we dat mogen geloven).
Ik vervang niets al het niet moet. Toekomstig duurder of geen voorraad: een gok. We hangen al over de rand van het ravijn dus remmen voor die rand is n.v.t. Nu dient het veiligheidsdraadje sterk genoeg te zijn.

De volgende stap is volgens WEF plan: auto eruit. Mijn CO2 budget zal stijgen. Dankbaar dat ik de planeet red... "Klaus, heb een presentje voor je, als waardering" 🧨. Nee ... heren van de Binnenlandse Verraders Dienst het is een 🧨. Een 💣 kan ik nergens kopen.:p

Natuurlijk is EU bezig Hongarije kapot te maken. Dat is de aard van het fascistische beest. Maar wat is het verschil met West-Europese landen? Ze maken alles kapot.

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan