Helaas had ik dat voorspeld. Hongaren zijn super slaafs volk. Vaccinatiegraad van minimaal 70% (volgens regering daar). Nauwelijks demonstraties. Orban, hoe goed hij nu ook lijkt bezig te zijn (en er zijn zeker voordelen in Hongarije en ik sta achter groot deel van zijn beleid) kijkt in een mogelijke toekomst ook naar 'de lus' van de galg. We weten niet op welk hoog / geheim niveau hij voor de gek is gehouden of het wist. Zijn 'maak veel kinderen vanuit Christelijke gedachtengoed + wettelijk bestaa alleen M+V staat lijnrecht op prikjes-genocide. Moeilijk.
Heel lastig want als Orban wegvalt .. krijgt de linkse mentale ziekte mogelijk vrij spel en gaan de grenzen daar gewoon open zoals de EU dat wil en wordt Magyarország gewoon Afrikarország. Maar hopelijk worden de slaven daar eindelijk wakker. En afscheiding en toetreding tot BRICS ... we zullen zien.
Mijn aardige buren (allemaal 3-5x volgeprikt begrijpen niet dat ik het niet doe, maar ik blijf er gewoon welkom (en zij bij mij). Zo ook enkele gevaccineerde familieleden/kleinkind van mijn relatie (niet gevaxxed) maken er geen probleem van (wel van het onderwerp bespreken). Slaafsheid / overheids Stockholm-syndroom. Maar ik merk dus minder haat richting ongevaccineerde bio-terroristen (vanuit politiek). In winkels (Lidl b.v.) liepen wel masker-nazi's rond onder personeel. In maskertijd 2021 (verplicht = keuze van burgemeester in grote steden) ... niemand op straat die tegen me begint te schelden, politie belt of een grote boog om me heen maakte ...
en.wikipedia.org
en.wikipedia.org