G
Guest
Guest
Voor ons is dat inderdaad logisch. Voor mensen die zich daar niet voor interesseren of zich er niet mee bezighouden, zijn wij maar raar om ons 'zo druk' te maken over voeding.Vergis je niet hoor, het zijn diep ingesleten patronen. Dogma's zelfs denk ik. De smaakpapillen van deze mensen zijn zo ongelooflijk vervormd, dat ze mijn eten niet eens willen proberen. Het ziet er te vies uit.
Tja, geen kleurstoffen en andere troep hé.
Ik ben blij dat ik steeds bewuster word en ik blijf bij mezelf , wat anderen er ook van vinden. Ook al is het niet altijd even leuk, die negatieve reacties. Zeker niet als ze vanuit mijn vriendenkring komen. Er wordt regelmatig tegen me gezegd dat ik teveel met mezelf bezig ben. Misschien is dat ook wel zo hoor..
Toch blijf ik de hoop houden dat ik andere mensen nog eens met me mee kan krijgen.
Nu ga ik mijn zelfgemaakte vette soep in een bakje doen en naar mijn werk
Tja, geen kleurstoffen en andere troep hé.
Ik ben blij dat ik steeds bewuster word en ik blijf bij mezelf , wat anderen er ook van vinden. Ook al is het niet altijd even leuk, die negatieve reacties. Zeker niet als ze vanuit mijn vriendenkring komen. Er wordt regelmatig tegen me gezegd dat ik teveel met mezelf bezig ben. Misschien is dat ook wel zo hoor..
Toch blijf ik de hoop houden dat ik andere mensen nog eens met me mee kan krijgen.
Nu ga ik mijn zelfgemaakte vette soep in een bakje doen en naar mijn werk