Beste mensen,
Na even getwijfeld te hebben heb ik toch maar besloten een topic
te openen over vragen over babyvoeding. Ik probeer nu al een paar
jaar volgens West. Price te eten (wat mij erg goed bevalt, eerst meer last
van migraines welke nu nagenoeg over zijn)
Nu is mijn prachtige zoon 16 september geboren en nu dus bijna 3 weken oud, ook
tijdens mijn zwangerschap zo veel mogelijk volgens de richtlijnen proberen te eten
(zuurdesem brood, rauwe melk enz) en hij werd geboren met een prachtige neus
niemand snapte van wie hij die nou had, al wist ik beter natuurlijk.
Maar ik zou natuurlijk geen hulp topic openen als het helemaal goed liep, helaas
blijk ik te weinig borstvoeding te kunnen geven (en daar heb ik echt een paar dagen
stevig van gebaald) en staan wij momenteel noodgedwongen op flesvoeding, gelukkig heb
ik er een kunnen vinden zonder soja en met ´volle´melk (als ik mag geloven). ook omdat
ik er vanuit ging dat ik borstvoeding zou geven heb ik niet de benodigdheden in huis om
zelf een batch te maken via de baby formula. Gister ben ik wel naar boerderij de Haan
gereden om melk in te slaan en slagroom. Maar voorlopig kan ik het nog niet maken. Nu is mijn
vraag (omdat ik mijn kindje heel erg graag via deze wijze wil blijven voeden) of het mogelijk
is om bijv. een eet/theelepen (rauw)melkse slagroom door zijn voeding kan doen en/of
levertraan.
Ik heb ergens gelezen via voedingisgezondheid.nl dat er levertraan toegevoegd kon
worden staat mij nog bij , zijn er mensen met ervaring hiermee... Of is het toch echt
beter te wachten tot hij 3 maanden is.
Hopelijk willen en kunnen mensen mij hierbij helpen.
Met vriendelijke groet
Nienke
Na even getwijfeld te hebben heb ik toch maar besloten een topic
te openen over vragen over babyvoeding. Ik probeer nu al een paar
jaar volgens West. Price te eten (wat mij erg goed bevalt, eerst meer last
van migraines welke nu nagenoeg over zijn)
Nu is mijn prachtige zoon 16 september geboren en nu dus bijna 3 weken oud, ook
tijdens mijn zwangerschap zo veel mogelijk volgens de richtlijnen proberen te eten
(zuurdesem brood, rauwe melk enz) en hij werd geboren met een prachtige neus
niemand snapte van wie hij die nou had, al wist ik beter natuurlijk.
Maar ik zou natuurlijk geen hulp topic openen als het helemaal goed liep, helaas
blijk ik te weinig borstvoeding te kunnen geven (en daar heb ik echt een paar dagen
stevig van gebaald) en staan wij momenteel noodgedwongen op flesvoeding, gelukkig heb
ik er een kunnen vinden zonder soja en met ´volle´melk (als ik mag geloven). ook omdat
ik er vanuit ging dat ik borstvoeding zou geven heb ik niet de benodigdheden in huis om
zelf een batch te maken via de baby formula. Gister ben ik wel naar boerderij de Haan
gereden om melk in te slaan en slagroom. Maar voorlopig kan ik het nog niet maken. Nu is mijn
vraag (omdat ik mijn kindje heel erg graag via deze wijze wil blijven voeden) of het mogelijk
is om bijv. een eet/theelepen (rauw)melkse slagroom door zijn voeding kan doen en/of
levertraan.
Ik heb ergens gelezen via voedingisgezondheid.nl dat er levertraan toegevoegd kon
worden staat mij nog bij , zijn er mensen met ervaring hiermee... Of is het toch echt
beter te wachten tot hij 3 maanden is.
Hopelijk willen en kunnen mensen mij hierbij helpen.
Met vriendelijke groet
Nienke