S
Sailor
Guest
Het risico is mee gerekend denk ik16 euro voor 14 pillen vind ik best duur in vergelijking met de potjes IVM. Desalniettemin ben ik wel nieuwsgierig wat HCQ voor werking heeft.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het risico is mee gerekend denk ik16 euro voor 14 pillen vind ik best duur in vergelijking met de potjes IVM. Desalniettemin ben ik wel nieuwsgierig wat HCQ voor werking heeft.
Ik durf het bijna niet te vragen, maar een pm sturen, hoe doe ik dat ?12,34 euro via Roli. Link naar winkel via PM bij mij te verkrijgen.
Mike
Klik op de naam en staat gelijk is beeldIk durf het bijna niet te vragen, maar een pm sturen, hoe doe ik dat ?
Als je Sigrid Kaag ineens leuk gaat vinden ga ik me zorgen maken.Vandaag begonnen met m'n eerste kuurtje HCQ, 2 x 200 mg per dag. Ben benieuwd wat het met me doet.
Mike
Wat is de status van je IVM inname? Ben je doorgegaan tijdens en na het ziek zijn en slik je dat nu bij HCQ?Vandaag begonnen met m'n eerste kuurtje HCQ, 2 x 200 mg per dag. Ben benieuwd wat het met me doet.
Mike
Of welke vrouw dan ookAls je Sigrid Kaag ineens leuk gaat vinden ga ik me zorgen maken.
Tijdens mijn ziekteperiode volledig gestopt. Sinds vorige week weer begonnen met AVM. De laatste dosis was afgelopen zaterdag. Vanaf vandaag dus maar een tijdje exclusief aan de HCQ, kijken hoe dat bevalt.Wat is de status van je IVM inname? Ben je doorgegaan tijdens en na het ziek zijn en slik je dat nu bij HCQ?
Hoe [be]viel de periode zonder IVM/AVM en hoe [be]viel het toen je weer begon Mike?Tijdens mijn ziekteperiode volledig gestopt. Sinds vorige week weer begonnen met AVM. De laatste dosis was afgelopen zaterdag. Vanaf vandaag dus maar een tijdje exclusief aan de HCQ, kijken hoe dat bevalt.
Mike
@fatsnotbad: Wat zijn je ervaringen Mike?Vandaag begonnen met m'n eerste kuurtje HCQ, 2 x 200 mg per dag. Ben benieuwd wat het met me doet.
Mike
Wonderlijk dat je niets gemerkt hebt. Hoe kan dit denk je?Hee Heks, je bent weer terug!
Totaal niets gemerkt gedurende de 5 dagen dat ik het heb geslikt. Ik ga vanaf vandaag aan de slag met niclosamide. Nadat de eerste zending ergens verloren is geraakt stuurde Roli een nieuwe zending en deze was 10 dagen later hier!
Mike