Hydroxychloroquine

De verzendkosten zijn hoog en de kans dat de douane het tegenhoudt is vrij groot. Daar heb ik helaas al ervaring mee.
Yep, dat klopt! om die reden zelf nog niet geprobeerd; wanneer was die ervaring als ik vragen mag?
mss zijn 'ze' minder streng nu. Ben tijdens die covid periode 3x ziek geweest en kreeg de 2e x van een vriend HCQ uit India, hoge dosering, al minstens 10 jaar oud overigens, was binnen 2 dagen beter!
IVM deed 3x 'niks' net zoals de HCQ van Roli...vandaar mijn tip. Zou je willen laten weten hoe de link van Mike ('vrachtkosten') is bevallen?( mbt de dosering, kwantiteit en mogelijk de kwaliteit) BvD.

De tabletten van Roli zijn 50 mg. Je moet er dus 4 slikken om aan de gewenste dosering van 200 mg per dag te komen. Is dat de reden waarom het niks deed?

Mike

De tabletten van Roli zijn 50 mg. Je moet er dus 4 slikken om aan de gewenste dosering van 200 mg per dag te komen. Is dat de reden waarom het niks deed?

Mike
Haha, je bent weer erg snel, zo ken ik je weer! Tnx. Ik denk dat je je vergist, maar ik ben (ook)geen rekenwonder; heb 't doosje van Roli hier nog liggen. 0.1gr x 14 stuks staat erop. Misschien zijn ze tegenwoordig 50mg; zou fijn zijn!

Haha, je bent weer erg snel, zo ken ik je weer! Tnx. Ik denk dat je je vergist, maar ik ben (ook)geen rekenwonder; heb 't doosje van Roli hier nog liggen. 0.1gr x 14 stuks staat erop. Misschien zijn ze tegenwoordig 50mg; zou fijn zijn!
En hoeveel mg is 0.1gr dan denk je ?

Yep, dat klopt! om die reden zelf nog niet geprobeerd; wanneer was die ervaring als ik vragen mag?
mss zijn 'ze' minder streng nu. Ben tijdens die covid periode 3x ziek geweest en kreeg de 2e x van een vriend HCQ uit India, hoge dosering, al minstens 10 jaar oud overigens, was binnen 2 dagen beter!
IVM deed 3x 'niks' net zoals de HCQ van Roli...vandaar mijn tip. Zou je willen laten weten hoe de link van Mike ('vrachtkosten') is bevallen?( mbt de dosering, kwantiteit en mogelijk de kwaliteit) BvD.

De in beslag genomen bestellingen zijn van de zomer 2021.
Een paar maanden geleden heb ik ook al HCQ besteld via Roli. Het lijkt mij wel echt HCQ, het smaakt sterk naar kinine. Met zink + HCQ was ik begin dit jaar snel van een snotneus af.

De in beslag genomen bestellingen zijn van de zomer 2021.
Een paar maanden geleden heb ik ook al HCQ besteld via Roli. Het lijkt mij wel echt HCQ, het smaakt sterk naar kinine. Met zink + HCQ was ik begin dit jaar snel van een snotneus af.
"De in beslag genomen bestellingen zijn van de zomer 2021."- Toen was de douane 'on high alert' Wellicht nu minder. -"Het lijkt mij wel echt HCQ, het smaakt sterk naar kinine." -'t Smaakte idd erg bitter (als kinine) ik heb ook niet willen impliceren dat 't geen HCQ zou zijn, 't 'werkte' bij mij op dat moment gewoon niet.- "Met zink + HCQ was ik begin dit jaar snel van een snotneus af."-(y)

Ik kwam op X dit draadje over methylene blue tegen:

Ik had er nooit eerder van gehoord. Toen ging ik verder zoeken, en dit middel blijkt dus een voorloper van HCQ te zijn:
Ook fungeert methylene blue als een antioxidant, is het het eerste kunstmatige malariamiddel (1891) en blijkt dat coronabestrijder hydroxychloroquine (HCQ) ervan is afgeleid.
Mark Sloan is de auteur van het boek ‘The Ultimate Guide to Methylene Blue – Remarkable Hope for Depression, COVID, AIDS & other Viruses, Alzheimer’s, Autism, Cancer, Heart Disease, Cognitive Enhancement, Pain and The Great Transition to Metabolic Medicine.’ Erin spreekt hij zijn vermoeden uit dat te zijner tijd zal blijken dat methylene blue een van de meest krachtige medicijnen en antivirale middelen is. Een opvallende passage uit zijn boek: ‘De levenscycli van parasieten, bacteriën, schimmels en virussen lopen gevaar in de nabijheid van methylene blue. En als het middel wordt gebruikt in combinatie met rood-lichttherapie is er een nog groter antimicrobieel effect tegen bacteriën – zoals E-coli of medicijnbestendige stammen – tegen schimmels zoals candida en ook tegen veel voorkomende virussen, waaronder zika, West-Nijl, ebola, hepatitis en HIV.’ Sloans enthousiasme voor methylene blue wordt gedeeld door niet de minsten. Denk daarbij aan de Amerikaanse professsor Bruce Ames, een bijzonder interessante wetenschapper, die in 2008 spreekt over ‘een potentieel wondermedicijn’.

Ik kwam op X dit draadje over methylene blue tegen:

Ik had er nooit eerder van gehoord. Toen ging ik verder zoeken, en dit middel blijkt dus een voorloper van HCQ te zijn:

Hier hebben we een topic over:

Hier hebben we een topic over:

Zag ik al, maar het voedingsgedeelte van dit forum is minder actief dan het politieke gedeelte.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.539
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan