Hydroxychloroquine

Zomaar even mijn 2 centen betreffende dit onderwerp:

Een vriendin van mij slikt al vele jaren Hydroxychloroquine. Onlangs vroeg ze aan haar arts of haar jong volwassen dochter het ook preventief tegen Corona zou mogen slikken. De arts veegde dit vriendelijk doch beslist van tafel.

Volgens hem is HCQ voor gezonde mensen een zeer gevaarlijk goedje om  zomaar preventief in te gaan nemen. Blindheid, hartritme stoornissen en zelf de dood kunnen bijwerkingen zijn.

Iemand die van een arts HCQ krijgt voorgeschreven is, doorgaans van te voren uitvoerig onderzocht en krijgt het middel vaak in combinatie met andere medicijnen tegen de bijwerkingen en wordt voorts tevens nauwlettend in de gaten gehouden of alles wel goed gaat.

Zelf ben ik er zeker van overtuigd dat HCQ in combinatie met Zink effectief tegen Corona zal zijn. Maar als HCQ ooit vrij over te toonbank te koop zal zijn, vraag ik me af, of er niet veel ongelukken mee gaan gebeuren...

Dan ben je er toch ingetuind en val je voor de propaganda. Big Pharma verzwijgt of minimaliseert toxische, zo niet dodelijke bijwerkimgen bij 'medicatie' die echt levensgevaarlijk is. Andersom overdrijven ze bijwerkingen van dit soort niet-gepatenteerde medicatie en zetten ze het in voor de verkeerde doeleinden, teneinde hier toch nog geld aan te kunnen verdienen. HCQ is veiliger dan asparine en paracetemol, punt.

Mike

Ohio Withdraws Ban On Hydroxychloroquine; Fauci Accused Of 'Misinformation Campaign'
https://www.zerohedge.com/political/yale-epidemiologist-accuses-fauci-misinformation-campaign-against-hydroxychloroquine-fda

Mike

https://www.thegatewaypundit.com/2020/07/rep-louie-gohmert-taking-hydroxychloroquine-treat-covid-19/

Mike

Enkel en alleen al dit onderwerp zou genoeg moeten zijn om de ogen van mensen te openen.

Ik zelf denk niet dat HCQ een miracle cure voor alles is, maar de media zou dit op zijn minst moeten aankaarten en kritisch moeten zijn.

Het was groot nieuws toen Bolsonaro gediagnosticeerd was met corona, maar je hoort er nu niks meer over. Het feit dat het met iemand goed gaat zou juist nieuws moeten zijn, maar nee. Alle positieve info betreffende HCQ wordt weggemoffeld. Stel Bolsonaro had in kritieke toestand gelegen, en helemaal als er 'bijwerkingen' zouden zijn geweest, dan zou het nieuws VOL gestaan hebben met negatieve berichten over HCQ en bolsonaro. Corona legt de ware aard van de maatschappij bloot.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan