Iemand al ervaring met Adrenal Cortex?

Nee, ik heb de Cortex een tijdje (2,5 maand) gebruikt, omdat de gewone adrenal mij een gestresst en opgejaagd gevoel gaf. Na het gebruik van de Cortex heb ik weer de gewone adrenal geprobeerd, maar weer het gestresste opgejaagde gevoel. Nu enkele maanden later zoals gezegd weer de gewone adrenal opgepakt en geen gestresst opgejaagd gevoel meer. Zowel de Cortex als de gewoen adrenal heb ik destijds besteld bij vitamientjenodig.nl. Dat was het goedkoopste adres dat ik in Nederland kon vinden. Ik heb namelijk geen creditcard en wil die ook niet.

 
Je kan ze in het vervolg ook bij mij kopen, gegarandeerd veel goedkoper dan bij vitamientjenodig.nl

 
Pike. Hetzelfde merk? En ook Cortex? Wat vraag je ervoor incl. verzendkosten? ( Of woon je toevallig in de buurt van Tiel (prov gld.) )

Moondust bedankt voor je uitleg!

 
Pike koop je ze in het groot in? Om ons een dienst te bewijzen. Armour Thyroid zal wel niet lukken. :wink:

 
Mijn leven zonder credit card is ondanks duurdere pillen toch nog altijd goedkoper als leven met card :-) maar voor een goedkoper adres hou ik me ook aanbevolen ;-) Ik heb een pot adrenal cortex op met een pil per dag, twee pillen kreeg ik echt adrenaline, hele nachten wakker etc. Verder merkte ik van die ene pil niks bijzonders, maar ik voel het wel als het wordt opgenomen en ik voel me ook anders als ik die ene pil vergeet te nemen.

Maar om de proef nog eens op de som te nemen ben ik nu met de tweede pot toch nog eens begonnen met smiddags een tweede pil te pakken en sinds ik dat doe ben ik zo moe, niet te doen, ik kan me vanaf de middag amper wakker houden dus het doet toch wel wat. Het lijkt wel of alle moeheid van jaren er uit komt. Jammer genoeg kan ik er overdag niet aan toe geven, werk, kinderen, het kan gewoon niet, zo gauw ze slapen ga ik ook in bed liggen maar dan is de ergste moeheid over, ik vind het heel moeilijk om dan toch te gaan slapen.

 
Je kan bij mij de adrenal cortex kopen voor E48,50:

http://www.vitamientjenodig.nl/producten/nutricology-adrenal-cortex

En de adrenal glandular voor E16,50

http://www.vitamientjenodig.nl/producten/nutricology-adrenal-bijnier-glandular-100-mg

Verzendkosten E5,95. Vanaf drie potjes verzendkosten vrij. (indien minstens 1 van de drie potjes een adrenal cortex is)

Mail even voor details e.d. naar:

pikesupplementen(at)gmail(punt)com

at= @ en punt = .

@ Liesje,

Nee geen armour thyroid, dat is een medicijn! Ik heb al een keer een grote boete gekregen voor het invoeren van "medicijnen" zonder vergunning, nl. melatonine 5 mg, dus dat doe ik niet weer. :D

 
Dat is nogal individueel bepaald Zonne. Sommige mensen nemen er 1 en andere wel tot 9 per dag.

Je kan het beste dus bij 1 beginnen en dan eventueel langzaam wat meer nemen om te kijken wat voor jou op dit moment de juiste dosis is om de bijnieren te ondersteunen.

O wacht even je had het over de adrenal cortex. Dat weet ik niet precies maar ik kan mij zo voorstellen dat daar hetzelfde voor geld.

Ps: vanaf 5 potjes is de adrenal glandular ook zonder verzendkosten.

 
Hallo Pike,

Bedankt voor je uitgebreide mail. Heb toch besloten om ze te bestellen op Iherb,

kost nog geen 35,- euro en gratis verzending.

Groetjes, Maurik

 
Ik kan je geen ongelijk geven. Maar pas op dat je niet die global priority mail verzendmethode kiest! Die is inderdaad altijd gratis maar het kan letterlijk weken duren voordat je je pakje hebt! Ik zou voor DHL kiezen kost 8 dollar maar dan is het er binnen 4 dagen.

 
Scheelt iherb zoveel ?! Oeff.

Ik zal al diverse sites met adrenal cortex voor iets van 22 dollar, maar ik denk zomaar dat ze dan de "gewone" adrenal bedoelen. Of ?

 
Maurik, ik doelde meer op de prijs van adrenal cortex bij iherb en hier in nederland.

Zou je voor mij ook een potje adrenal cortex mee willen bestellen anders ? Of is dat met douanekosten etc niet zo handig ?

 
Ben ik nou fout als ik denk dat er nog wel eens douanekosten bij kunnen komen? Ik bestel bij vitamientjenodig altijd aman prana kokosolie mee, die is daar 8 euro goedkoper als in de winkel, en vanaf 75 euro meen ik, is het verzenden daar ook gratis. Ik woon in BE dus dan tikt dat toch wel aan.

 
Als het goed is komen die douanekosten er alleen maar bij als het pakje meer waard is dan 150 euro.

 
Zonne,

mail mij anders even dan wil ik het je voor deze keer wel tegen kostprijs toesturen. Kan ik meteen even kijken of e.e.a. van mijn kant wel goed gaat.

Mail adres vind je hierboven.

 
Ik was nog eens aan het kijken naar adrenal cortex supplementen die wat goedkoper zijn...

Is deze wat ? http://www.iherb.com/Enzymatic-Ther...&w=fatique&rc=40&sr=null&ic=5

bevat alleen wel Gelatin, magnesium stearate, silicon dioxide, and titanium dioxide color. Is dat mega slecht ?

Iemand had laatst hier nog een andere vervanger, ik kan hem alleen niet meer vinden...

En wat te denken van deze http://www.iherb.com/Nutricology-Dr...&w=fatique&rc=40&sr=null&ic=9

ook van nutricology voor de bijnieren, alleen geen bijnierextract erin... Wel van dr Wilson, van het boek bijnieruitputting !

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.157
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan