Iemand al ervaring met Adrenal Cortex?

Zonne'' Denk niet dat het superfijne toevoegingen zijn :lol: Ik vraag mij trouwens af wat de verzend kosten zijn van iherb naar nederland, kon daar niet zo snel uit wijs worden.

 
Nee de toevoegingen klinken niet echt heel goed idd. Jammer....

De verzendkosten liggen aan het gewicht volgens mij, maar ze zijn niet zoveel. Minder als in Nederland zelf dacht ik.

Iemand ervaring met dat poeder van dr wilson ? link zie hierboven.

 
Verzendkosten verschillen. Het was altijd 4 dollar voor normale (internationale) verzending. Dan is er wel een maximumgewicht en duurt het een week of 5 voor je het in huis hebt. Bezorging vindt plaats via PostNL en als je pech hebt krijg je inklaringskosten. Die methode heb ik ingeruild voor DHL (en daarom weet ik ook niet goed meer hoe duur het is). Afhankelijk van de inhoud van je pakket betaal je 8 - 12 dollar, maar dan heb je je pakket met een werkdag of 2/3 in huis, ik heb nog nooit inklaringskosten gehad en de gewichtslimiet is er niet (of ik heb er nog nooit mee te maken gehad).

 
Ik heb aan eentje per dag genoeg. Ik heb er ook wel eens twee genomen maar ik merk dan niet veel verschil. Nu was mijn pot leeg en heb ik adrenanorm genomen en blijkbaar kan ik daar nu wel tegen want geen last van gejaagdheid etc.

 
Adrenal cortex Remco ? Want dan wil ik ze wel (als dat mag)en als je ze gewoon op wilt sturen (en dan betaal ik de verzendkosten natuurlijk erbij).

 
Deze.

Die van jou is de gehele gevriesdroogde bijnier, de cortex is alleen een bepaald gedeelte (de cortex dus) van de bijnier.

 
Remco, jij hebt de "gewone" adrenal capsules. Daar is helemaal niets mis mee, alleen krijg ik er hartkloppingen van en van de adrenal cortex niet.

Maar je kan vast wel iemand anders blij maken met de 2 potje adrenal !

 
Ik zie hier o.a. de supplementen van Nutricology voorbij komen. Maar de supplementen van Dr. Wilson, zoals de Adrenal rebuilder? Iemand daar informatie over of ervaringen mee?

 
Ik ben sinds gisteren ook begonnen met Adrenal Cortex (van Nutri-Meds). Ik neem het 's ochtends in en vele uren later krijg ik een behoorlijke hoofdpijn. Heeft iemand anders dit ook ervaren?

Het kan ook zijn door de rauwmelkse kefir die ik ook sinds een paar dagen neem. Weer veel aan het onderzoeken, zal binnenkort weer eens verslag doen op m'n voorsteltopic :-)

 
Pike, verkoop je adrenal cortex nog? Probeerde je te mailen, maar krijg hem terug.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.469
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan