Ik heb de afgelopen weken elke dag lever gegeten, maar krijg mijn ijzer niet op pijl...
Voel me nog steeds trillerig en lam,
Ben aan het zoeken wat ik kan doen nu..
Therapeute raadde aan om Floravital of Iron vital te nemen,
beide bevatten:
IRON VITAL
Ingrediënten: Rode bietensap van concentraat (20%), kersensapconcentraat, druivensapconcentraat, appelsapconcentraat (19%), water, fructose, extract van rozemarijn, pomeransen, citroenmelisse, gentiaan, duizendblad, brandnetel, vitamine C, ijzer-Il-gluconaat, bindmiddel: guarpitmeel, johannisbroodpitmeel, pectine, conserveringsmiddelen kaliumsorbaat, natuurlijke aroma's, niacine, pantotheenzuur, vitamine B1, vitamine B2, vitamine B6, vitamine B12.
FLORAVITAL (anders dan floradix)
Ingredienten
Waterig extract (70%) van: Hibiscus calyces, Kamille bloemen , venkelzaad, Spinazie. Mix van vruchtensapconcentraat (27%): Druiven, Peren, Water, Zwarte bes, Kers, Braambes en Wortel. Ijzer II (ferrous gluconaat).
Waterig rozebottel extract (bevat 4% vitamine C) Vitamine C (Ascorbic acid) Riboflavine (als riboflavine sodium fosfaat)
Vitamine B6 (als pyridoxine HCL) Vitamine B1 (als thiamine HCL) Vitamine B12, Maltodextrine.
Er zijn vast nog andere vormen, maar ik ben snel geobstipeerd en ben bang dat ijzersuppl het erger maken.