Goeiemorgen
@Lievergezond, dank voor je terugkoppeling. Fijn dat je het gesprek vervolgt.
Er zijn gelukkig geprikten die de mogelijke dwang voor ongeprikten te ver vinden gaan, echter ziet jouw vriendin nog niet de koppeling naar noodzaak tot handelen. Dat is jammer, maar ook hier geldt weer dat ieder zijn eigen pad volgt. Jij zaait, echter zal je af moeten wachten op welke grond je dat doet.
Hopelijk zaten jullie wel met veel dingen wel op dezelfde frequentie. Dat dit hele toneelstuk wrikt is duidelijk en begrijpelijk, echter wellicht dat er toch nog voldoende andere energie heerst wat ervoor zorgt dat het voor jou goed en voedend blijft voelen. Hoe zie en ervaar je dat?
Ik ken ook een ongeprikte wie zegt dat het niet zo 'zwart wit' is. Als je er echt goed en lang over nadenkt kom je inderdaad wel nuanceringen tegen, echter in de basis [en vooral in de survival mode] is het vreselijk zwart-wit inderdaad.
Wat betreft het zitten op de uit te barsten vulkaan: zitten we niet op verschillende vulkanen waarbij beide partijen zich af zitten te vragen welke zal gaan?
Iets in mij zegt dat het niet klopt van die vulkaan, want als dat wel zo was dan zouden we allemaal eraan gaan en dat is beslist niet zo. Al denk ik wel je onderliggende emotie te begrijpen. Kreeg je ook al het gevoel dat je haar wel even het 'shaken baby syndrome' wil geven? Ik kan die lui in ieder geval inmiddels echt wel slaan en door elkaar heen schudden [mildly speaking].
De schrijvers die ze leest hebben niet op mijn lijstje gestaan dus dat moest ik even opzoeken. Je vriendin verdiept zich dus wel in holocaust en rechtsstaatvormen, maar zo zie je maar dat er iets anders heerst. Het gaat in deze strijd duidelijk niet [alleen] om verstand, kennis of kunnen reproduceren, maar [o.a.] om een diep innerlijk weten, voel, zien en horen. De innerlijke wijsheid [en bedenk dan dat we allemaal goddelijke wezens zijn] spreekt{*}, mits deze niet tot zwijgen is gebracht door externe factoren [programmering, alcohol, voeding, vaccinaties [over hele leven], medicatie etc.]
{*} Als ik dat teruglees flitst er door mij heen: God spreekt tot ons en wij luisteren.
Echter op de keper beschouwd bekijkt je vriendin het
niet genuanceerd en is dat een k*tsmoes om jouw mening en argumenten van tafel af te bonjouren. Als ze het namelijk genuanceerd zou zien zou ze ook de nuances over het vaccin bestuderen en was ze tot een geheel andere conclusie gekomen dan dat ze de mouw opstroopt. Ik schrijf dit omdat er bij me opkomt: wat is er genuanceerd aan het bericht [opvolgen] dat er één oplossing is en je niet moet vragen naar de samenstelling?
Het zullen bijzondere dagen zijn geweest die je achter de rug hebt en het zal ook even in moeten klinken misschien. Zoals ik al schreef hoop ik wel dat de balans nog positief uitvalt voor je. Bewaak namelijk jezelf en je eigen energie! Bedenk ook dat er veel krachten zijn die jou in dit aardse, de derde dimensie, op de lage frequentie willen houden. Onze programmering is dusdanig geweest dat we dit niet gelijk herkennen; we zijn eraan gewend. Echter denk ik dat omgang met de laagfrequenten [en daar rekening ik de geprikten toe] hen niet redt en jou zeker niet. Jij kan beter zorgen weer je reis voort te zetten in en naar hoogfrequent terwijl je bidt voor de wijsheid en redding van je vriendin.
Jij kan haar niet redden, God wel.
Jij moet jezelf redden want wij [mensen] hebben jou nodig.
[Excuses als ik de 'obvious' dingen ook beschrijf maar wij zijn immers niet de enigen die hier lezen dus wellicht kunnen jij en ik hier ook nog wat zaaien hoop ik dan maar
]