Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Verstuurd Roli dan alles gewoon weer opnieuw of kan ik beter even contact met hem opnemen?Ik krijg idd van Roli ts horen dat nu ook zendingen naar NL worden geretourneerd. Binnenkort vrees ik dat alleen EMS voor 15 dollar (12-13 euro) nog een optie zal zijn. Nog steeds goed te doen en Roli heeft daar een connectie.
Mike
Ik doe er wel het hele ei in. (uitgezonderd van de schaal ). Doe dit al lang en overigens savonds ook nog eens 1/2l rauwe melk, 1 banaan en 4 rauwe eieren. Die eieren komen trouwens ook van mijn geitenboer.ik zou wel oppassen met het veelvuldig eten van het eiwit van 4 rauwe eieren, dit kan wel allergische reacties veroorzaken (eigen ervaring)
Beter even met hem.overleggen.Verstuurd Roli dan alles gewoon weer opnieuw of kan ik beter even contact met hem opnemen?
Ik zal de geretourneerde bestelling bijhouden en opnieuw verzenden.Als het nog steeds wordt geretourneerd, neem ik contact met u op, of u EMS overweegtVerstuurd Roli dan alles gewoon weer opnieuw of kan ik beter even contact met hem opnemen?
Is het niet gewoon ontgifting?Zou een kwaliteit probleem kunnen zijn, het doet wat het moet doen, maar continu gebruik werkt dus zeker niet bij iedereen.
Zou kunnen maar als dat de helft van de tijd is kom je nergens meer aan toe, maar als ontgifting zo erg is zetten ze mij maar bij het chemische afval het begint 3 a 4 uur na inname en duurt uur of 5 a 6 al 3 weken het is, dus niet zo dat ik na 2 keer al opgeefIs het niet gewoon ontgifting?
Gebruik je er ook NAC bij? Toen ik alleen NAC begon te gebruiken had ik meer energie, maar icm met de Iver voelde ik mij ook een bezopen vaatdoek. Nu weer gestopt met de iver en het is over.Zou kunnen maar als dat de helft van de tijd is kom je nergens meer aan toe, maar als ontgifting zo erg is zetten ze mij maar bij het chemische afval het begint 3 a 4 uur na inname en duurt uur of 5 a 6 al 3 weken het is, dus niet zo dat ik na 2 keer al opgeef
Ik gebruik geen NAC of andere supplementen, verder eet ik redelijk gezond, groente uit eigen tuin eigen fruit, ook redelijk wat vegetariërsGebruik je er ook NAC bij? Toen ik alleen NAC begon te gebruiken had ik meer energie, maar icm met de Iver voelde ik mij ook een bezopen vaatdoek. Nu weer gestopt met de iver en het is over.
Misschien even een tijdje stoppen met Iverm? Lijkt me niet fijn als je je constant zo voeltIk gebruik geen NAC of andere supplementen, verder eet ik redelijk gezond, groente uit eigen tuin eigen fruit, ook redelijk wat vegetariërs
Dus rund kip Daarnaast vis mits ik de herkomst weet.
Ik ben ff gestopt, doet niets af aan de werking ik reageer er gewoon niet lekker op, buurvrouw is een ander mens, van vaxinazi naar wappie die wil niet zonderMisschien even een tijdje stoppen met Iverm? Lijkt me niet fijn als je je constant zo voelt
Dat klopt ik ben lek geprikt, misschien s'nachts proberen meestal slaat ik dan tochJij bent toch ex-militair? Dan ben je toch helemaal lek geprikt? Je zult dan ook wel veel te ontgiften hebben.
Mike
Mijn vader heeft dat ook, hij is 1 grote wandelende prikfabriek, dus voor hem is het nu ook erg zoeken naar wat voor hem het prettigst werkt met de iverm. misschien kan je langzaam opbouwen? paar dagen beginnen met 1 en dan ophogen?Dat klopt ik ben lek geprikt, misschien s'nachts proberen meestal slaat ik dan toch
je kunt ook met halfjes werken. Ivm is heel makkelijk in tweeën te delen.Mijn vader heeft dat ook, hij is 1 grote wandelende prikfabriek, dus voor hem is het nu ook erg zoeken naar wat voor hem het prettigst werkt met de iverm. misschien kan je langzaam opbouwen? paar dagen beginnen met 1 en dan ophogen?
Ik zat al op de halve dosering, 2 pilletjes, kan verschuiven naar de avond om in te nemen.Mijn vader heeft dat ook, hij is 1 grote wandelende prikfabriek, dus voor hem is het nu ook erg zoeken naar wat voor hem het prettigst werkt met de iverm. misschien kan je langzaam opbouwen? paar dagen beginnen met 1 en dan ophogen?
Mike punt 1 heb jij net als ik niet de waarheid in pacht.Reacties van vooral vrouwen tijdens mijn lezingen:
"Ik voel me al goed en ben nooit ziek, dus ik heb dit niet nodig."
"Ik mediteer elke dag en ervaar ook innerlijke rust en kalnte, dus ik heb dit niet nodig."
Succes met je veel te grote ego in het komende najaar. Velen hebben nog steeds geen idee wat hen te wachren staat, ook niet na het bijwonen van mijn lezingen...
Mike