Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als je mijn bericht goed zou lezen zou je zien dat ik voor mezelf spreek.Nergens last van, speak for yourself want ik krijg er alleen maar meer energie van.
Mike
Waar had je de iver gekocht, roli of Daisy?Als je mijn bericht goed zou lezen zou je zien dat ik voor mezelf spreek.
Moeten we hier ook al zwijgen over andere ervaringen? Lijkt me van niet.
RoliWaar had je de iver gekocht, roli of Daisy?
Dat men door te specificeren op 'leaky' BBB afleidt van dat het werkt op vele anderen.Wat bedoel je Fries? Ik heb een vermoeden maar daarom even verifiëren.
Oud wijsje joh.
Herkenbaar verschijnsel bij mij ook.Ik zit laag in de dosering en 3 a4 uur na inname zo duf als de pest.
Dit katje heeft lange tenen. Heb ik iets voor:Oud wijsje joh.
Trek jij je lange tenen nu even in?
Kijk eens goed wat je schrijft en bedenk ook welke vraag je van mij niet beantwoord.
Als ik hier geen andere kant zou mogen belichten terwijl ik 'for myself' praat dan raad ik je van harte aan een blog te openen, zonder reactie mogelijkheid.
Pick your battles and pick your enemies. Koel jij eerst maar even af en bedenk dat er meerdere wegen naar Rome leiden.
Zou een kwaliteit probleem kunnen zijn, het doet wat het moet doen, maar continu gebruik werkt dus zeker niet bij iedereen.Roli
Vanwaar die vraag Sailor.
Paarden die buiten lopen hebben er geen last vanJe bedoelt op corona?
Volgens mij komen vooral vlees en alleseters op de lijst voor. Heb nog geen soort gezien die van nature vegetariërs zijn. Wellicht over het hoofd gezien.
Trouwens als je een paardenfokker echt angst wil aanjagen, beginnen over rhinopneumie
Yep, 2 leveringen retour:-(Ik krijg idd van Roli te horen dat nu ook zendingen naar NL worden geretourneerd. Binnenkort vrees ik dat alleen EMS voor 15 dollar (12-13 euro) nog een optie zal zijn. Nog steeds goed te doen en Roli heeft daar een connectie.
Mike