Jep alles weg in nsbderland. Dat geeft rust. En we gaan t zeker redden. Het was even een stapje maar door te blijven focussen en zien waar je heen wilt en wat je wilt valt dat afscheid nemen van iig spullen totaal niet zwaar. De mensen blijven in je hart zitten en neem je altijd mee (dat zijn trouwens alleen maar (op een enkele na) nieuwe wap vrienden. Heerlijke wakkere mensen. De oude daar hebben wij afscheid van genomen)
Jij dus ook lekker alles weg en hup op met je volle waggie naar je nieuwe leven.
Já t groeit als een bezetene. T gras lijkt wel gewoon groen te worden EN te groeien waar je bij staat. Mijn armpies jeuken alweer. Mmmmm
!
Geitjes staan op t lijstje van dieren die ik nog wil hebben. Samen met kippen, een kat en als iemand nog een leuke boerderij dier aanvulling weet....
! Hond is er al (Portugees maar bij Duitsers hier geboren, ook duidelijk te zien aan de kuilen die hij graag graaft richting Sjina land)
Zelfvoorziend plantage eigenaar in Portugal.....dat klinkt wel als iets voor op visite kaartje. Thanks
! Ik hou ervan.
Ik ga zo weer eens kijken wat er op mijn tienduizend to do lijstje staat. Iig iets met perziken, hout sprokkelen en tunnelkas opzetten.
Jij succes vandaag met je sluip door kruip door. Jij rest t ook wel als ik je zo hoor.
Sandra